مهمترین ویژگی جعبه های هدیه آماده و پذیرایی

مهمترین ویژگی جعبه های هدیه آماده و پذیرایی

جعبه آماده معمولاً به تعداد اندک برای مشاغل و افرادی که تازه کار خود را شروع می کنند و می خواهند کالاهای خود را بفروشند یا برای نمایشگاه یا سمینار به بسته بندی نیاز دارند مناسب است. بهترین گزینه در این زمان استفاده از جعبه هدیه آماده است ، زیرا جعبه های آماده در انواع مختلف تولید می شوند. جعبه آماده یا جعبه کارتن آماده یا پاکت و کیف های آماده.

بسته به نوع مواد و اندازه جعبه ، قیمت آنها متفاوت است. ارزانترین بسته بندی بسته بندی طلقی و گرانترین نوع بسته بندی جعبه سخت است.

برای سفارش کارتن آماده ، ابتدا محصول خود را اندازه بگیرید و نزدیک ترین جعبه را به ابعاد خود انتخاب کنید. جعبه های بسته بندی ارزان در عرض چند ساعت و حداقل یک روز ساخته و تحویل داده می شوند.

یکی از کاربردهای جعبه های آماده استفاده از آنها در هدایای تبلیغاتی شرکتی در جشن ها و موارد خاص است. بسیاری از مشتریان ما برای بسته بندی هدایای تبلیغاتی خود با ما تماس می گیرند و از ما جعبه هایی با قیمت مناسب می خواهند که ما نیز بر اساس ابعاد دلخواه ، شما بهترین گزینه را برای بسته بندی ارائه می دهید.

جعبه هدیه

بسته بندی کارتنی

 جعبه های بسته بندی کارتنی را می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد ، از بسته بندی لوازم الکترونیکی گرفته تا اسباب کشی . این جعبه ها بر اساس وزن قابل تحمل  به سه لایه و ضخامت پنج لایه تقسیم می شوند که هر یک از آنها می توانند بار متفاوتی را تحمل کنند. اگر کارتن کم دارید بهتر است از کارتن های آماده برای کاهش هزینه ها استفاده کنید در قسمت کارتن های آماده نمونه های آماده این محصولات را مشاهده می کنید.

ارزان بودن قیمت خرید جعبه کارتن آماده به دلیل فروش چند جعبه تبلیغاتی مقرون به صرفه است. مشتریانی که توانایی خرید جعبه را ندارند  می توانند از جعبه های آماده ارزان قیمت استفاده کنند  و یک جعبه 10 تایی یا بیشتر که اغلب جعبه های آماده هستند را خریداری کنند.

راهنمای خرید جعبه هدیه

در این دنیا هدیه دادن برای بسیاری از افراد خوشایند است و هدیه یادآور عشق و یادآوری است. هدیه ها در دهه گذشته طعم جدیدی پیدا کرده اند و اکثر مردم برای زیبایی هرچه بیشتر آنها را در کاغذ بسته بندی نمی گذارند. امروزه ارائه هدیه ای به کسی در جعبه های مخصوص به نام جعبه های هدیه  یا گیفت باکس  قرار می دهند .

بیشتر بخوانید:   بررسی تفاوت های قیمت کارتن معمولی و کارتن لمینتی

جعبه های هدیه انواع مختلفی دارند و بسته به مناسبت مورد نظر خود می توانید جعبه هدیه خود را خریداری کنید. برای خرید جعبه هدیه  مناسب ابتدا باید هدیه خود را انتخاب و خریداری کنید و سپس اقدام به خرید جعبه هدیه  مناسب خود کنید. اگر قصد خرید هدیه دارید و یا می خواهید بدانید که چگونه یک جعبه کارت هدیه خوب بخرید ، با ما همراه باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم.

جعبه اماده هدیه و پذیرایی چیست؟

جعبه هدیه و پذیرایی یکی از جعبه های پرمصرف امروزی است زیرا عملکرد بسیاری دارد. به عنوان مثال ، اگر قصد خرید هدیه ای برای دوستان یا آشنایان خود را دارید ، حتماً آن را در جعبه ای زیبا و متناسب با سن آن قرار دهید .

 

مهمترین ویژگی جعبه های هدیه آماده و پذیرایی

خرید آنها مقرون به صرفه و صرفه جویی در زمان است.

آنها اغلب از چوب یا مقوا ساخته می شوند.

مقاومت در برابر ضربه

آنها می توانند وزن بالا را تحمل کنند.

مناسب برای اداره و دفتر.

رنگ و طرح روی جعبه جلوه بهتری به هدیه شما می بخشد.

جعبه هدیه2

کاربرد جعبه اماده هدیه

همانطور که در بالا خواندید ، امروزه افراد کمی هستند که از بسته بندی هدیه  برای  هدیه  دادن به کسی استفاده کنند. زیباترین راه ممکن استفاده از جعبه هدیه  زیبا است. نمی توان گفت از جعبه هدیه  برای چنین هدیه ای استفاده می شود.

جعبه های هدیه  به قدری متنوع هستند که می توانید برای هر مناسبتی و هدیه ای یکی از آن ها را انتخاب کنید و همیشه جذابیت خود را دارند ، فقط کافی است انتخاب درستی از آنها داشته باشید. به عنوان مثال برای هدیه دادن در روز ولنتاین بهتر است از جعبه های عاشقانه آماده استفاده کنید.

 

انواع جعبه های هدیه  از نظر کاربرد

جعبه های هدیه انواع مختلفی دارد که برخی از آنها در زیر ارائه می شود:

بیشتر بخوانید:   خرید پاکت پستی اختصاصی

1- جعبه هدیه آماده چوبی

این نوع جعبه های هدیه ساده ترین انواع جعبه های هدیه ساخته شده از چوب در ابعاد و اندازه های مختلف است که در اصل جعبه های محکمی هستند و بیشتر اوقات وزن زیادی دارند ، با این وجود افرادی هستند که از این جعبه برای هدیه انتخابی خود استفاده می کنند.

2- جعبه هدیه اماده عاشقانه

جعبه هایی هستند که طراحی ، اصولا قلب و عکس های زیبای عاشقانه است  ، و جنس آن همیشه جنس خاص نیست و ممکن است هر جنسی داشته باشد ولی اکثرا جنس مقوایی دارند .

3- جعبه هدیه اماده رو میزی

جعبه های زیبا هستند که ممکن است فلزی یا چوبی باشند . از مرسوم ترین انها جعبه های پسته های صادراتی یا هدیه است که انها را روی میز میگذاریم . اصولا از این جعبه ها برای هدیه های خوردنی و تنقلات استفاده می شود.

4- جعبه مخصوص هدیه آماده جواهرات

همانطور که از نام آنها پیداست ، آنها جواهرات و زیور آلات گران قیمت می سازند. این جعبه ها معمولاً بسیار زیبا ، ظریف ، مجلل هستند و حس خوبی را به شخصی که به او هدیه می دهید منتقل می کنند.

جعبه های هدیه محدود به چهار مدل فوق نیستند و انواع مختلفی دارند ، اما ما سعی کرده ایم محبوب ترین و پرکاربردترین آنها را ارائه دهیم.

جعبه هدیه3

مزایای جعبه کادویی آماده

یکی از ساده ترین مزایا این است که به زیبایی هرچه بیشتر محصول شما کمک می کند. مزیت دیگر آن این است که نوعی محافظت (بسته به جعبه کادویی که خریداری می کنید) از هدیه شماست. جعبه کادو هدیه شما را بی نظیر می کند.

بهترین فروشگاه برای خرید جعبه های هدیه آماده چیست؟

یکی از دلایلی که این نوع محصول را از سایر محصولات متمایز می کند قیمت بسیار خوب آن است ، البته این محصول بر اساس اندازه ، طرح و شکل قیمت گذاری می شود اما با توجه به قابلیت ها و ویژگی های آن قیمت تعیین می شود. همچنین می توانید این نوع کالاها را در کلیه فروشگاه های لوازم خانگی ، فروشگاه های لوکس و همچنین در وب سایت کارتن چاپ زیر خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید