بسته بندی وسایل شکستنی

نحوه بسته بندی وسایل شکستنی برای پست

محصولات شکستنی در هنگام بسته بندی به بیشترین دقت نیاز دارند. سرمایه‌گذاری روی بسته‌بندی و اطمینان از بهترین روش‌های توصیه‌شده ما، بهترین راه برای اطمینان ارسال شکستنی با پست و تحویل ایمن اقلام شکننده شماست.

وقتی وسایل شکننده را ارسال می کنید، طبیعی است که نگران باشید که در طول سفر بشکنند یا آسیب ببینند. جعبه ها هنگام حمل و نقل دست به دست می شوند، بنابراین مهم است که از اقلام شکسته خود مراقبت کنید تا مطمئن شوید که سالم و سلامت به دستتان می رسند.
محافظت از اقلام شکننده با نحوه بسته بندی آنها شروع می شود. به ابزارها و تکنیک هایی که استفاده می کنید توجه بیشتری داشته باشید. در ادامه همراه کارتن چاپ باشید تا با نحوه بسته بندی وسایل شکستنی برای پست آشنا شوید.

پیشنهاد خرید: با کیفیت ترین کارتن پستی در کارتن چاپ

نحوه بسته بندی ظروف شیشه ای و سرامیکی

ایمن نگاه داشتن لیوان، بشقاب و قوری دشوار است. نکات مهم ما برای اطمینان از موفقیت شما:

1. جعبه های کوچک را انتخاب کنید. زیرا کار با آن بسیار آسان است و زمان کمتری برای جابجایی وسایل میبرد.
2. مقدار زیادی پلاستیک حباب دار در پایین جعبه قرار دهید تا از وسایل خود محافظت کنید.
3. برای پیچیدن ظروف شیشه ای، داخل آن را با کاغذ بپوشانید و بیرون را با پلاستیک حباب دار بپیچید. تمام لیوان را در کاغذ بپیچید، با حباب بسته بندی و با چسب خوب محکم کنید.
4. برای بسته بندی سرامیک و ظروف غذاخوری مانند سرامیک و گلدان مراحل بالا را دنبال کنید و به دسته ها یا جزئیات توجه ویژه داشته باشید. برای بشقاب ها و کاسه ها، کاغذ را بپیچید و بین بشقاب ها حباب بگذارید و 4 یا 5 بشقاب را ردیف کنید. سپس بسته را در کاغذ بپیچید و دوباره آن را با چسب محکم کنید.
5. وسایل را به آرامی در جعبه های کوچک قرار دهید، مطمئن شوید که فضای اضافی را با پد، روزنامه یا کاغذ حباب دار برای محافظت بیشتر پر کنید.

نحوه بسته بندی وسایل شکننده مانند بشقاب و لیوان

بشقاب ها باید به صورت عمودی در جعبه های کوچک تا متوسط ​​که در پایین و بالا با کاغذ مچاله شده پر شده، بسته بندی شوند. هر بشقاب را در پوشش حباب دار بپیچید و با نوار چسب محکم کنید. کاغذ را بین صفحات ایستاده قرار دهید.
لیوان ها را به طور جداگانه در کاغذ بسته بندی بپیچید و کاغذهای مچاله شده را در قطعات بزرگ قرار دهید تا فضای خالی کاهش یابد. جعبه های کوچک تا متوسط ​​را با کاغذ بسته بندی بزرگ در بالا و پایین بپیچید. اطراف لیوان را با کاغذ بپوشانید و امکان جابجایی وسایل داخل جعبه را کاهش دهید. وسایل سنگین تر را در پایین جعبه و وسایل سبک تر را در بالا قرار دهید.

بیشتر بخوانید:   چگونه آب و هوا بر کاغذ و مقوا در بسته بندی تأثیر می گذارد

نحوه بسته بندی وسایل شکننده مانند قاب عکس

قاب عکس باید در جعبه های کوچک یا متوسط ​​با کاغذ پوشانده شود و اگر بزرگتر از 8 اینچ باشد، بین هر قطعه کاغذ مچاله شده قرار گیرد. قاب را در کاغذ بپیچید. قاب های بالایی با کاغذ بسته بندی اضافی برای اطمینان از عدم حرکت وسایل در جعبه بسته بندی شود. نقاشی ها و تصاویر بزرگتر از 3 فوت باید با یک پتوی ضخیم و محکم پوشانده شوند و به طور جداگانه پیچیده شوند.

10 نکته برای بسته بندی وسایل شکننده برای پست

در زیر 10 نکته برای بسته بندی وسایل شکستنی به شما پیشنهاد می کنیم.

1. از یک جعبه کوچک برای وسایل سنگین شکننده استفاده کنید.
جابجایی جعبه‌های کوچک آسان‌تر است و احتمال تکان خوردن آن‌ها کمتر است. اطمینان حاصل کنید که هر فضای اضافی را با پوشال و کاغذ فراوان پر کنید.
2. هرگز از جعبه های شل استفاده نکنید
جعبه باید ضخیم و محکم باشد. اگر جعبه قبل از قرار دادن چیزی در داخل آن ترک خورده یا آسیب دیده است، از آن استفاده نکنید. ایمن بودن بهتر از متاسف بودن است!
3. پایین جعبه را با چسب اضافی محکم کنید
چسب اضافی به پشتیبانی بهتر جعبه و جلوگیری از خم شدن آن به دلیل وزن محتویات کمک می کند.
4. کف جعبه را با مواد نرم بپوشانید
می توانید از کاغذ بسته بندی، نایلون حباب دار، فوم پلی اتیلن یا حتی حوله برای پوشاندن ته جعبه استفاده کنید. سپس، وقتی همه چیز بسته شد، فضاهای باقی مانده را پر کنید.
5. سنگین ترین وسایل را در پایین قرار دهید
همه چیز را از بزرگ تا کوچک مرتب کنید تا ته جعبه به خوبی پر شود و اقلام کوچک خرد نشوند.
6. از شیشه های عایق استفاده کنید
می‌توانید تقسیم‌کننده‌های مقوایی برای جعبه‌ها یا جعبه‌های ابزار اولیه ویژه‌ای که قبلاً با تقسیم‌کننده‌ها عرضه می‌شوند، بخرید تا از جابجایی هر کالا و برخورد به قسمت‌های دیگر جلوگیری شود.
7. اقلام تو خالی را با کاغذ پر کنید
فنجان ها، کوزه ها و هر چیز دیگری که فضای خالی دارد باید با کاغذ بسته بندی پر شود تا لرزش ها کاهش یابد.
8. هر مورد و قطعه را بپیچید
همه چیز از لیوان ها و بشقاب ها گرفته تا وسایل تزیینی شکننده، باید به صورت جداگانه بر اساس اندازه، شکل و مواد بسته بندی شوند. قسمت های شل مانند درب را بردارید و جداگانه بسته بندی کنید. اقلام شکننده تر، مانند چینی، باید در بسته بندی حباب دار پیچیده شوند و با نوار چسب محکم شوند. همچنین، این موارد را به جای چیدن چند آیتم در یک جعبه، بهتر است در جعبه های کوچکتر قرار دهید.
9. از نوار چسب زیاد استفاده کنید
از اقلام شکننده با کاغذ یا بسته بندی حبابدار و مقدار زیادی نوار چسب محافظت کنید تا بسته سالم بماند و اقلام در حین جابجایی تکان نخورند. نوار چسب پشتیبانی بیشتری از مواد را فراهم می کند.
10. اقلام شکننده را به وضوح برچسب بزنید.
هر جعبه حاوی اقلام شکستنی باید به وضوح علامت گذاری شود. این جعبه ها را در یک قسمت جداگانه قرار دهید و به پستچی بگویید که آنها را با احتیاط جابجا کند تا بدانند مراقب باشند و بر اساس آن آنها را در کامیون قرار دهند.

بیشتر بخوانید:   محاسبه قیمت کارتن

ارسال وسایل شکستنی با پست

بسته بندی اقلام شکننده برای پست

اگر قصد دارید وسایل شکستنی را برای اداره پست یا سایر شرکت های حمل و نقل بسته بندی کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد.
همیشه جعبه های خود را برچسب بزنید: شاید فراموش کنید که هر کالا را دقیقا کجا قرار داده اید، بنابراین بدانید که هنگام انتقال آنها به خانه جدید خود مراقب باشید. از یک برچسب “شکستنی” برای آشکار کردن آن استفاده کنید یا برچسب های قابل توجهی را به جعبه اضافه کنید تا با بی دقتی از بین نرود یا جابجا نشود. همچنین ایده خوبی است که تعیین کنید جعبه را چگونه باید حمل کرد و به بالا یا پایین حرکت داد.
همه چیز را جدا نگه دارید: به جای اینکه همه چیزهای شکننده را در یک جعبه قرار دهید، آنها را تا حد امکان جدا نگه دارید و برای جلوگیری از ترک خوردن یا شکستن، آنها را جداگانه بپیچید. اشکالی ندارد که چیزهای مشابه را در یک جعبه قرار دهید، اما چیزهای سنگین را روی آن قرار ندهید. این نه تنها به ایمن نگه داشتن وسایل شکننده کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند تا بدانید همه چیز را کجا قرار دهید.
در فرآیند بسته بندی عجله نکنید: شکی نیست که جابجایی یکی از استرس زاترین رویدادهای زندگی است، اما وقتی نوبت به بسته بندی وسایل شکننده می رسد، مهم است که وقت خود را صرف کنید.

برای خرید و دریافت مشاوره انتخاب بهترین کارتن برای ارسال شکستنی با پست با کارشناسان فروش کارتن چاپ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید