سایز کارتن پستی

سایز کارتن های پستی

دانستن سایز کارتن های پستی برای بسته بندی مناسب، مهم است. این موضوع نه تنها برای افرادی که قصد دارند محصول خاصی را در جای دیگری عرضه کنند، بلکه می تواند برای مشاغل کوچک و بزرگی مورد استفاده قرار گیرد که محصولات خود را به صورت آنلاین و آفلاین به فروش می رسانند. انتخاب درست سایز کارتن های پستی می تواند به صرفه جویی اقتصادی این مشاغل کمک کند.

در این مقاله از کارتن چاپ به معرفی انواع سایز کارتن اداره پست پرداختیم تا به شما در بسته‌بندی درست اقلام مختلف کمک کنیم.

جعبه پستی یکی از انواع بسته های ویژه است که شامل علامت پستی ، مکانی مناسب برای قرار دادن تمبر و مکانی برای وارد کردن آدرس گیرنده و فرستنده است و کار ارسال محموله ها را ساده می کند. کارتن های پستی می توانند برای دفاتر دولتی در سراسر ایران و فروشگاه ها و شرکت های مختلف آنلاین برای ارسال کالاهای پستی مورد استفاده قرار گیرند. ویژگی های متمایز این جعبه های کارتنی دارای نسخه ویژه شرکت ملی پست ایران است. یکی از انواع خدماتی که ما در کارتن چاپ ارائه می دهیم ، انواع بسته های پستی است که به افراد کمک می کند تا محموله های خود را به راحتی با هزینه کم بسته بندی و ارسال کنند و آماده ارسال باشند. با توجه به تغییر در طراحی کارتن های پستی ، سیستم کارتن چاپ انواع ابعاد کارتن های پستی را با طرح های جدید و قدیمی ارائه می دهد.

برای مشاهده انواع کارتن پستی در کارتن چاپ کلیک کنید.

قابل توجه ترین مزیت کارتن پستی نسبت به کارتن های معمولی قابل چاپ بودن آن است. به این ترتیب ، مکان های ویژه ای برای نوشتن آدرس گیرنده، فرستنده و مکان چسباندن مهر نصب می شود. ابعاد کارتن پستی متفاوت است و در سیستم های بسته بندی اکسپرس در اندازه های نصف، یک، دو، سه، چهار، پنج و شش ارائه می شود. علاوه بر این، با گسترش استفاده از این کارتن های پستی و افزایش نیاز به ابعاد مختلف، محصولات جدید کارتن پستی ، از جمله کارتن های صفحه کلید که می توانند برای ارسال اقلام سطح پایین مانند کاتالوگ، آلبوم بروشور و غیره استفاده شوند ، به مجموعه محصولات ما اضافه شد.

در فروشگاه اینترنتی کارتن چاپ، سعی کردیم علاوه بر ایجاد شرایط آسان و سریع برای خرید کارتن ، پاکت پستی و سایر لوازم بسته بندی و ملزومات مانند سلفون ، محافظ حباب ، واسطه ها را از بین ببریم و با قیمت مناسب به فروش برسانیم ، ما نیازهای بخش خرده فروشی را درک می کنیم و امکان سفارش محصولات به صورت جداگانه یا عمده را فراهم کرده ایم. ما تخفیف و شرایط ویژه ای را برای همه مشتریان و خریداران عمده کارتن پستی یا خریداران کوچک در نظر گرفته ایم تا دوستان ما بتوانند خرید خود را ثبت کرده و محصول را به راحتی و راحت دریافت کنند. تمام تلاش ما در گروه کارتن چاپ ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان عزیز در اندازه شهرهای کشور عدم دسترسی به بازار تهران و محصولات موجود در تهران بود. ما این امکان را برای همه همرزمان خود در تهران و سایر شهرها فراهم کرده ایم تا بتوانند محصولات مورد نظر خود را به راحتی ثبت کرده و محصولات خود را با استفاده از خدمات اداره پست یا باربری دریافت کنند. با استفاده از سیستم پستی یا حمل و نقل برای این فرآیند ، خرید کارتن های پستی در تهران و شهرستانها با سیستم فروش آنلاین آسان تر از قبل شده است. کارتن های پستی را می توان به راحتی از طریق اینترنت خریداری کرد ، از جمله جعبه های زیپ کارتن پستی ، جعبه مبلمان و کارتن های آماده در کارتن چاپ می توانید سفارش خود را بصورت آنلاین یا با برقراری تماس تلفنی و دریافت لیست قیمت لیست پستی انجام دهید

کارتن های پستی پرکاربردترین نوع کارتن در صنعت بسته بندی است که از نظر ابعاد و اندازه از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. این محصول معمولاً از ورق های مقوایی کنگره تولید می شود و شرکت هایی که محصولات حمل و نقل ، پستی و اعزامی بیشترین استفاده را از این محصولات دارند. اخیراً با اوج خرید آنلاین و سفارش از طریق وب سایت ها یا صفحات فروشگاه های مجازی ، استفاده از آنها شدت گرفته است. در اینجا برخی از ویژگی های خاص سفارش پستی را بررسی و توصیف می کنیم.

سایز استاندارد کارتن های پستی

برای مشاغل آنلاین یا کسب و کارهای کوچکتر که محصولات خود را از طریق پست ارسال می کنند، یافتن سایز استاندارد کارتن پستی با کیفیت مناسب می تواند حیاتی باشد.

بیشتر بخوانید:   بسته بندی لباس

اگر محصولات خود را به صورت آنلاین می فروشید، مهم است که معیارهای قیمت گذاری را بدانید و بسته بندی هایی داشته باشید که سود شما را به حداکثر برساند. یک کارتن فقط با چند میلی متر بزرگتر بودن برای محصول شما، می تواند تاثیر قابل توجهی در هزینه حمل و نقل شما داشته باشد. اگر هر روز 20 بسته 2 کیلوگرمی با اندازه “بسته متوسط” به جای اندازه “بسته کوچک” ارسال کنید، می تواند 5 درصد در روز یا 35 درصد در هفته برای شما هزینه اضافی داشته باشد. این کار را به مدت یک سال انجام دهید و مقدار سود سالانه  شما مقدار قابل توجهی متفاوت خواهد بود. بنابراین می توان گفت سایز استاندارد کارتن پستی براساس اندازه محصول شما تعیین می شود.

انواع سایز کارتن پستی

اطلاع از سایز کارتن های پستی، انتخاب و استفاده را برای مشتری آسان می کند. در ادامه انواع سایز کارتن پستی مورد معرفی می کنیم. اعداد به ترتیب طول، عرض و ارتفاع کارتن های پستی را نشان می‌دهند و واحد آن‌ها بر حسب میلی‌متر است. البته این جعبه ها در سایزهای بزرگتر نیز برای کالاهای بزرگ تولید می شوند. کافیست با کارشناسان کارتن چاپ ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

کارتن سایز 1

کارتن پستی سایز 1

 

کارتن پستی سایز 1 اولین و کوچکترین اندازه کارتن پستی برای ارسال محصولات است. طبق اعلام سازمان پست ایران، این کارتن در سایز 10*10*15 می باشد که به دلیل اندازه و تعداد کارتن های به کار رفته در آن، قیمت مناسب تری نسبت به سایر کارتن های موجود دارد. . این سایز مقوا تنها 46 گرم وزن دارد و بسیار سبک است.

کارتن سایز 2

کارتن پستی سایز 2

 کارتن پستی سایز 2 مورد استفاده اداره پست در ابعاد 10*15*20 تولید شده است. همانطور که مشاهده می کنید این کارتن کمی بزرگتر از سایز 1 است. بنابراین اگر اجناس بزرگتری دارید که در این سایز قرار دارند، می توانید سایز کارتن پستی را سفارش داده و خریداری کنید. ناگفته نماند که کارتن سایز 2 حدود 81 گرم وزن دارد.

کارتن سایز 3

کارتن پستی سایز 3

اندازه کارتن پست ایران سایز سه 15*20*20 می باشد. این کارتن دارای سه لایه و وزن 132 گرم است. لطفاً تمام قسمت های محصول خود را قبل از ارسال اندازه بگیرید و از این ابعاد استفاده کنید تا با کارتن پستی سایز 3 مطابقت داشته باشد.

کارتن سایز 4

کارتن پستی سایز 4

کارتن پستی سایز 4 شرکت پست ایران سه لایه بوده و ابعاد آن 20*30*20 سانتی متر می باشد. وزن این کارتن پستی  175 گرم است. این جعبه را با محصولی که در سایز بزرگ قرار داده می شود مطابقت دهید. دیگر سایز کارتن های پستی عبارت انداز:

  • سایز 5 کارتن پستی به ابعاد 20*25*35 سانتی‌متر، وزن 503 گرم
  • سایز 6 کارتن پستی به ابعاد 20*25*45 سانتی‌متر، وزن 520 گرم
  • سایز 7 کارتن پستی به ابعاد 25*30*40 سانتی‌متر، وزن 612 گرم
  • سایز 8 کارتن پستی به ابعاد 30*40*45 سانتی‌متر، وزن 927 گرم
  • سایز 9 کارتن پستی به ابعاد 35*45*55 سانتی‌متر، وزن 1240 گرم

نکته : تعداد لایه های محافظ با افزایش اندازه کارتن پستی، افزایش می یابد. به عنوان مثال کارتن سایز 1 در سه لایه تولید می شود. این در حالی است که بزرگترین سایز کارتن پستی، کارتن سایز 9 در 5 لایه ساخته شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این اختلاف لایه در اثر وزن محموله و فشار وارد شده به کارتن برای جلوگیری از پارگی کارتن ایجاد می شود.

سایز کارتن های پستی

راهنمای اندازه گیری

ما طیف وسیعی از کارتن های مختلف را عرضه می کنیم که می تواند برای کسانی که مطمئن نیستند به کدام کارتن نیاز دارند، مقداری گیج کننده باشد. برای یافتن کارتن مناسب برای نیازهای خود، باید  اندازه محصولاتی که میخواهید در کارتن قرار دهید را تعیین کنید.

در مرحله اول، ما پیشنهاد می کنیم کالاهای خود را اندازه گیری کنید. اندازه گیری کالاهای خود به همان روشی که تولیدکنندگان انجام می دهند ، روش خوبی است. طول x عرض x ارتفاع. این روش انتخاب سایز کارتن پستی را برای شما آسان تر می کند.

هنگام انتخاب کارتن به یاد داشته باشید که بسته بندی حباب دار و سایر مواد بسته بندی محافظتی به فضای مورد نیاز اضافه می کنند. اگر جعبه شما کمی بزرگ باشد، لایه های محافظتی عالی هستند. بهتر است جعبه ای انتخاب کنید که در هر سه بعد کمی بزرگتر باشد تا فضای لازم برای لایه محافظ را فراهم کند.

در حالت ایده آل، بهترین کالاهای بسته بندی شده کالاهایی هستند که به راحتی درون جعبه بنشینند، به این معنی که کالای شما در حین حمل و نقل، حداقل جابجایی را خواهد داشت.

لایه های مختلف کارتن

جعبه سه لایه

کارتن سه لایه با استفاده از یک لایه فلوت ساخته می شوند. آنها معمولاً برای بسته بندی و حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا جایگزین ارزانتری برای پنج لایه هستند و همچنان استحکام و محافظت مورد نیاز جعبه حمل و نقل را فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید:   پاکت پستی مناسب ارسال چه مواردی است؟

جعبه های سه لایه برای تعیین خصوصیاتشان به فلوت متکی هستند. به عنوان مثال ، Z Flute با وزن سبک و مقاومت بالا در برابر سختی های حمل و نقل، انباشته شدن و… همچنان کاربرد دارد، به همین دلیل ما این فلوت را برای جعبه های سه لایه خود انتخاب کرده ایم.

کارتن پنج لایه

جعبه های Double Wall (BC) با دو لایه فلوت ساخته می شوند، به طور کلی در دو نوع اندازه فلوت. ساختار 5 لایه مقاومت بیشتری  ایجاد می کند که آنها را به گزینه ای مناسب برای کالاهای سنگین تر یا کالاهایی تبدیل می کند که به حفاظت بیشتری نیاز دارند.

استحکام جعبه های پنج لایه نسبت به سه لایه افزایش یافته و آنها را برای انبارداری طولانی مدت ایده آل می کند.

تفاوت کارتن پنج لایه با سه لایه

تفاوت در ضخامت فلوت مربوط به مقاومت جعبه است. پنج لایه برای سنگین ترها لازم است و در برابر ضربه مستقیم در هنگام حمل و نقل مقاومت بیشتری دارد. سه لایه به دلیل قیمت مناسب برای بسته بندی ایده آل است و از محصولات سبک بدون هیچ گونه مشکلی محافظت می کند، در حالی که پنجلایه برای محصولات سنگین تر و شکننده ایده آل است.

برخی از ویژگی های ارسال محصول با کارتن پستی

به طور کلی ، ابعاد کارتن پستی باید نزدیک به تعرفه پستی باشد تا تأثیر قابل توجهی در قیمت نهایی بار نداشته باشد

از دقت لازم برای کاهش هزینه ها و هزینه های بسته بندی برخوردار باشید

سفارش کارتن های پستی با قابلیت نوشتن صریح و واضح اطلاعات حمل و نقل

امکان وارد کردن جزئیات با مبدا ، مقصد ، گیرنده و فرستنده

کاهش استفاده مجدد از کارتن قبلاً استفاده شده ، به دلیل ایمنی بیشتر در حمل و نقل

امکان چسباندن لب ، برچسب ، واکس و مهر و موم لاک

کارتن های پستی را از کارتن چاپ سفارش دهید

برای داشتن کارتن تحویل مواد پستی با کیفیت بالا ، ما ملزم به تولید کارتن پستی با کیفیت بالا با مواد اولیه با کیفیت هستیم. همچنین نیروی متخصص و تجهیزات پیشرفته در کیفیت تولید موثر هستند. کارتن چاپ با بیش از 20 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید جعبه کارتن ، طیف گسترده ای از ابعاد کارتن های پستی را تولید می کند. می توانید از فروشگاه شرکت بازدید کنید ، از صندوق های پستی موجود بازدید کرده و صندوق پستی را سفارش دهید.

کارتن چاپ به عنوان یکی از تولیدکنندگان پاکت نامه های پستی ، کارتن های پستی و تجارت الکترونیکی به این موضوع افتخار می کند و بیش از صدها اداره پست و مکان این واحد تولیدی را برای ارسال محصولات خود انتخاب کرده اند. کارشناسان در کارخانه با ماشین آلات پیشرفته تولید می شوند و در انبار گروه کارتن چاپ قرار می گیرند ، بنابراین تمام اندازه های محصولات در انبار موجود است تا برای شما عزیزان ارسال شود.

کارتن چاپ با ارائه کیفیت عالی محصولات خود ، همه تلاش خود را در این زمینه از تولید هر روزه برای جلب رضایت مشتری متمرکز کرده است ، علاوه بر اینکه قیمت های مناسبی را به مشتریان خود ارائه می دهد ، بنابراین هرکسی که از محصولات ما استفاده می کند ما می خواهیم نظرات و پیشنهادات سازنده ای ارسال کنیم ، مشتریان شما را از ما راضی کنیم.

توجه به ابعاد کارتن پستی و مواد کارتن قبل از سفارش بسیار مهم است. زیرا اعتبار کالاهای داخل جعبه از ابتدای حمل تا لحظه تحویل به مقصد باید تضمین شود.

چاپ کارتن خدمات مختلفی را در تولید و فروش کارتن های آماده ارائه می دهد ، از جمله تولید کارتن های آماده طبق درخواست شما و تعداد مورد نظر شما. برای درخواست خود در زمینه طراحی ، تولید یا خرید کارتن های آماده به تعداد و اندازه مورد نیاز ، می توانید از طریق وب سایت ما اقدام کنید یا با مشاوران ما در این زمینه مشورت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله انواع سایز کارتن های پستی را به شما معرفی کردیم. کوچکترین سایز کارتن های اداره پست، سایز یک است و بزرگترین سایز کارتن پستی، سایز 9 است که با لایه های بیشتر، مقاومت و استحکام آن افزایش میاید. کارتن چاپ همراه شماست تا بدون واسطه و قیمت مناسب با کیفیت ترین کارتن ها را تهیه کنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید