کارتن آماده

جعبه لمینتی چگونه تولید می شود؟

استفاده از انواع کارتن و لوازم بسته بندی

در صنعت بسته بندی و کارتن سازی با لوازم و محصولات مختلفی مواجه هستیم که هر یک می تواند در ایمنی و نگهداری کالاهای مختلف موثر باشد و در صنایع مختلف بسته به نیاز هر محصول از انواع مختلف این لوازم استفاده می کنند. در صنعت کارتن سازی با توجه به محبوبیت و کاربرد موثر جعبه های مقوایی در بسته بندی و حفاظت کالاها در هنگام حمل و نقل، معمولا انواع مختلف جعبه های مقوایی طراحی و تولید می شوند تا نیازهای صنایع را در این خصوص تامین کنند. تولید جعبه لمینتی از جمله کارتن ها و لوازمی است که به دلیل طراحی لوکس و مقاومی که دارد، امروزه در صنایع مختلف به منظور بسته بندی انواع کالاها استفاده می شود.

هر صنعت تولیدی به ابزار و لوازم مخصوص خود نیاز دارد تا کالاها و محصولات تولیدی خود را به بهترین نحو به دست مشتری برساند؛ اما در کنار توجه به مقاومت جعبه ها لازم است به جذابیت های ظاهری کارتن ها نیز توجه داشته باشید، چرا که بسته بندی کالا اولین مرحله در جلب توجه مشتری محسوب می شود، به طوری که مشاورین بازاریابی در مراحل آغازین بازاریابی کسب و کارها به افراد توصیه می کنند از بهترین طراحی ها در بسته بندی کالاها استفاده کنند تا بدین طریق نگاه مشتری را به سمت محصول جلب نمایند.

تولید جعبه لمینتی

چرا باید از جعبه لمینتی در بسته بندی کالاها استفاده کنیم؟

چاپ انواع طراحی ها بسته به نیاز صنایع با دستگاه های مخصوص روی کارتن ها و جعبه های مقوایی انجام می شود و لذا افراد می توانند به صورت سفارشی لوازم بسته بندی محصولات خود را از شرکت های کارتن سازی تهیه کنند؛ اما با توجه به نحوه تولید جعبه لمینتی و کیفیت چاپ انواع طراحی ها روی این جعبه توصیه می شود از جعبه لمینتی برای بسته بندی کالاها استفاده کنید تا همواره جذاب ترین و لوکس ترین جعبه ها را برای نگهداری کالاها داشته باشید.

جعبه لمینتی با دستگاه ها و روش های خاصی طراحی می شود و مهم ترین ویژگی نحوه تولید جعبه لمینتی این است که طراحی های گرافیکی روی جعبه در ابتدا روی یک کاغذ مجزا با دستگاه های چاپ مخصوص انجام شده و سپس کاغذ چاپ شده روی سطح جعبه لمینتی چسبانده می شود و با این اوصاف شما می توانید بدون هیچ محدودیتی هر نوع طرحی را روی این جعبه ها چاپ کنید.

بنابراین یکی از مهم ترین دلایلی که موجب می شود، همواره از جعبه های لمینتی در بسته بندی کالاها و محصولات مختلف استفاده کنیم، تنوع در چاپ طرح و رنگ جعبه های لمینتی است که می تواند در بازاریابی کسب و کارها نیز بسیار موثر باشد؛ اما مقاومت و استحکام جعبه های لمینتی در برابر شرایط محیطی را نیز نباید دست کم بگیرید، کاغذ گلاسه و سلفون به کار رفته در سطح کاغذ طراحی شده جعبه های لمینتی در برابر نور و آب بسیار مقاوم می باشد و از این رو شما می توانید با یک بسته بندی جذاب علاوه بر جذب مشتری از کالاهای خود نیز در هنگام حمل و نقل به خوبی محافظت کنید.

بیشتر بخوانید:   چرا در ارسال بار خود از پاکت پستی یا کارتن پستی استفاده کنیم؟

چاپ بر روی جعبه های لمینتی :

نوع دستگاه چاپ و چاپ بر روی این نوع جعبه چهار رنگ است و محدودیتی در چاپ ، نوع و طرح آن وجود ندارد. در تولید این کارتن ها و جعبه ها ، از بهترین کاغذهای موجود در بازار به منظور افزایش نوع و کیفیت چاپ استفاده می شود.
به عنوان مثال جعبه های تولیدی این گروه شامل انواع جعبه های فست فود ، انواع جعبه های پوشاک ، جواهرات و هدایا ، جعبه های کیک و شیرینی و … است. علاوه بر این محصولات ، جعبه های خاصی نیز مطابق با سلیقه شما طراحی و تولید می شوند. برای سفارش محصولات کافیست با شماره های ما تماس گرفته و با پشتیبانان مجموعه ارتباط برقرار نمایید.
چاپ جعبه لمینتی یکی از مهمترین مراحل تولید است و نقش بسیار مهمی در فروش محصول دارد. زیرا در اولین برخورد مشتری با کالایی ، اولین چیزی که دیده می شود جعبه و انچه روی آن چاپ می شود است.
در همین حال ، تولید جعبه لمینتی در صنعت بسته بندی مورد استقبال قرار می گیرد ، دلیل آن مقاومت بیشتر جعبه لمینیتی ، مقاومت در برابر خیس شدن و ضربه است.
چاپ لمینت باعث شفافیت بیشتر رنگ ها می شود. انواع جعبه های لمینت دارای مقاومت و دوام متفاوت با یکدیگر هستند ، تمام 4 جعبه چاپ جعبه لمینت و چاپ افست پانتون.

نحوه تولید جعبه لمینتی

جعبه لمینتی طی چندین مرحله مختلف و با استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی مخصوصی تولید می شود، لذا لازم است برای تهیه محصولات با کیفیت به شرکت ها و تولیدکنندگان معتبر مراجعه کنید که به خوبی با تولید جعبه لمینتی آشنا هستند و می توانند در این زمینه بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما عرضه کنند.

گروه صنعتی کارتن چاپ از جمله تولیدکنندگان معتبر داخلی در کشور می باشد که محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند و شما برای سفارش انواع جعبه مقوایی، کارتن آماده و جعبه لمینتی به راحتی می تواند از طریق سایت شرکت اقدام کرده و محصول مورد نظر خود در حجم انبوه سفارش دهید.

بیشتر بخوانید:   بررسی تفاوت قیمت جعبه لمینتی و جعبه معمولی

همانطور که گفته شد جعبه لمینتی طی چند مرحله خاص طراحی و تولید می گردد و در هر مرحله از ابزار و ماشین آلات مخصوصی استفاده می شود. در خصوص معرفی نحوه تولید جعبه های لمینتی باید بگوییم که این جعبه ها از دو ورق مقوایی مجزا تشکیل می شوند که یک ورق از جنس مقوای پشت طوسی بوده و طراحی های گرافیکی روی آن انجام می شود و ورق بعدی از جنس کارتن است که از ورق های دو لایه (سینگل)، سه لایه و پنج لایه تهیه می شود.

تولید جعبه لمینتی2

در مراحل تولید جعبه لمینتی بسته به روش تولید صنایع و شرکت های کارتن سازی معمولا در ابتدا مرحله چاپ طرح های گرافیکی روی کاغذ و سپس لمینت سازی کاغذ روی ورق کارتن انجام می شود، یعنی در ابتدا فرایند طراحی را انجام می دهند و سپس مرحله تولید کارتن آغاز می شود. لمینت کارتن فرایند پیچیده و دشواری نیست بلکه تمام ظرافت کار به نحوه چسباندن کاغذ طراحی شده روی کارتن و جنس مواد اولیه بستگی دارد.

بنابراین با انجام فرایند چاپ و طراحی کارتن در کارخانجات و شرکت های کارتن سازی که با ابزارها و ماشین آلات پیشرفته سروکار دارند، می توانید بهترین کالاها را در این زمینه تهیه کنید. انتخاب مواد اولیه در کیفیت و استحکام جعبه لمینتی و کاربرد دستگاه های پیشرفته در لمینت کاغذ طراحی شده کارتن دو اصل مهم در طراحی انواع جعبه های لمینتی با کیفیت می باشد.

با این حال به طور کلی مراحل چاپ و تولید جعبه لمینتی را می توان در انواع زیر دسته بندی کرد:طراحی طرح های چاپی و گرافیکی روی جعبه

طراحی خط تیغ کارتن

طراحی و ساخت قالب

گرفتن زینک

چاپ پوستر

سلفون کشی روی سطح مقوای چاپ شده

شروع مرحله لمینت سازی جعبه

دایکات و تیغ زدن

منگنه

بسته بندی و ارسال جعبه لمینتی

جعبه لمینتی طی مراحل و شیوه های مختلفی طراحی و تولید می شود و همچنین با توجه به تنوع کاربردی که در سایر صنایع دارد، معمولا در انواع مختلفی دسته بندی می شود، به طوری که از انواع مختلف آن می توان در بسته بندی انواع کالاها و محصولات صنعتی و شرکتی استفاده کرد. بنابراین آنچه در انتخاب جعبه های لمینتی بسیار حائز اهمیت است در ابتدا توجه به کیفیت کالا می باشد؛ اما فراموش نکنید که برای داشتن یک کار با کیفیت لازم است همواره کالایی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما طراحی شده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید