جعبه مقوایی

بررسی قیمت جعبه های مقوایی و کارتنی

چگونه بسته بندی کالا در بازاریابی آن نقش دارد؟

جعبه و کارتن بسته بندی همواره با دو هدف در بسته بندی انواع کالاها و محصولات صنایع تولید مختلف به کار می رود و به عبارتی افراد سعی دارند با استفاده از جعبه های بسته بندی مناسب و مستحکم با یک تیر چند نشان بزنند که البته بررسی مبحث مهم خرید جعبه کارتنی در کارهای کوچک بسیار مورد توجه گروه های تولیدی قرار گرفته و تا حدودی بر تصمیم آن ها تاثیر گذار می باشد؛ اما اگر به اهمیت بازاریابی جعبه های بسته بندی در فروش کسب و کارها پی ببرید، دیگر موضوع قیمت جعبه چندان اهمیتی نخواهد داشت.

وقتی شما کالا یا محصولی را می خواهید برای فروش به مناطق مختلف ارسال کنید، در وهله اول به دنبال این هستید که ایمنی کالا را به هنگام حمل و نقل تامین نمایید تا کالا بدون هیچ آسیبی به دست مشتری برسد؛ اما توجه داشته باشید که محصول شما تا زمانی که به دست مشتری برسد، در بازارهای مختلفی به نمایش گذاشته می شود و چه بهتر اینکه با جلوه ای شیک و جذاب در بازارهای مختلف رویت شود. بنابراین انتخاب بسته بندی جذاب، با کیفیت، شیک و لوکس نقش تعیین کننده ای در جذب مخاطب دارد و می تواند هر بیننده ای را به سمت خود جذب کرده و درنهایت بر تصمیم نهایی او در خصوص خرید کالا تاثیر بگذارد.

مشاورین و کارشناسان با تجربه حوزه بازاریابی معمولا روش های مختلفی را در خصوص بازاریابی کسب و کارها معرفی می کنند که خرید جعبه کارتنی مناسب جزء کم هزینه ترین و موثرترین روش ها در این زمینه عنوان می شود. با انتخاب جعبه های مقوایی مستحکم می توانید ایمنی کالاها را به هنگام حمل و نقل تامین کنید و این روش یک روش امتحان شده و مطمئن می باشد؛ اما چرا از بسته بندی های کاغذی باید استفاده کنید؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که انجام انواع طراحی ها روی جعبه های مقوایی و کارتنی بسیار ساده تر از سایر لوازم بسته بندی می باشد و همچنین چاپ کارتن در تیراژهای بالا برای صنایع بزرگ بسیار با صرفه می باشد و لذا با این کار می توانید با یک تیر چند نشان بزنید، یعنی هم بسته بندی ایمنی برای کالای خود انتخاب کنید و هم طراحی های زیبایی را به صورت تبلیغات روی جعبه ها چاپ کنید تا در بازاریابی کسب و کارتان نیز موثر واقع شود. بدین ترتیب در خرید جعبه کارتنی، قیمت آن با توجه به کاربردی که در معرفی کسب و کارها دارند، چندان نباید موضوع مهمی باشد.

جعبه کارتنی

محاسبه قیمت جعبه های بسته بندی مقوایی و کارتنی

قیمت جعبه های مقوایی و کارتنی معمولا در ابتدا به اندازه ورق کاغذی که در تولید آن ها به کار برده می شود، بستگی دارد؛ اما فراموش نکنید که جنس کاغذ هر چقدر مرغوب تر باشد نه تنها قیمت جعبه افزایش می یابد بلکه در کیفیت نهایی کار نیز موثر است و در نهایت جعبه های مستحکم و با کیفیتی را به بازار عرضه می کند.

بیشتر بخوانید:   بسته بندی لباس

بنابراین خرید جعبه کارتنی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن ها ورق کاغذی است که در تولید کارتن ها استفاده می شود. در صنعت کارتن سازی با انواع مختلف ورق های کاغذ مواجه هستیم که بسته به نیاز مشتری می توان از آن ها در تولید جعبه ها و کارتن های مختلف استفاده کرد؛ اما با این حال عواملی مثل نوع چاپ، دستگاه های صنعتی تولید کارتن، ابعاد و سایز جعبه ها، رنگ و طرح چاپ، میزان ورق کاغذ به کار رفته در تولید کارتن ها و سایر عوامل فعال خطوط تولید صنایع کارتن سازی از جمله عواملی هستند که در تعیین و محاسبه قیمت جعبه های مقوایی و کارتنی نقش دارند.

قیمت جعبه های بسته بندی طبق تعرفه ها و قوانین تدوین شده سازمان های اجرایی تعیین می گردند و همواره تحت نظارت می باشند. بنابراین قیمت جعبه ها مطابق با قوانین و عوامل موثر در تولید آن ها تعیین شده و کاملا منصفانه می باشد؛ اما با این حال در برخی موارد گفته می شود قیمت جعبه های کارتنی در مقابل جنس کاغذی که در ساختار این جعبه ها به کار رفته چندان مناسب و منصفانه نیست!

قیمت جعبه های کارتنی و مقوایی تحت عوامل مختلفی تعیین می شود که یکی از این عوامل دستگاه های چاپی است که فرایند تولید و چاپ کارتن را انجام می دهند. دستگاه های چاپ تجهیزات پیشرفته و گران قیمتی هستند که تهیه آن ها برای تمامی خطوط تولید کارتن سازی کار چندان ساده ای نیست و لذا این مسئله قیمت جعبه ها را نیز تحت تاثیر گذاشته و در اکثر مواقع موجب بالا رفتن قیمت جعبه های مقوایی و کارتنی می شود؛ اما با این حال با انتخاب روش های چاپ ساده تر می توانید قیمت جعبه ها را کاهش دهید.

جعبه کارتنی2

جعبه های بسته بندی را از کجا بخریم؟

بیشتر بخوانید:   کارتن های بسته بندی ساده و بدون چاپ

یکی دیگر از عواملی که می تواند در قیمت جعبه ها موثر واقع شود، خرید و سفارش جعبه ها و کارتن های آماده از تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر می باشد که در این زمینه خرید از برندهای معتبر صنعت کارتن سازی می تواند کیفیت محصولات را از نظر استحکام و نوع چاپ تضمین نموده و به شدت در افزایش فروش شما نیز موثر واقع شود.

نحوه خرید جعبه های کارتنی می تواند در افزایش یا کاهش قیمت موثر باشد. انتخاب کارتن های آماده با توجه به سادگی چاپ این کارتن ها هزینه های شما را کاهش می دهد؛ اما اگر به دنبال کارتن  های سفارشی و اختصاصی برند خود هستید، حتما باید سرمایه بیشتری برای این کار در نظر بگیرید؛ اما فراموش نکنید که چاپ کارتن های اختصاصی برندتان تاثیر فوق العاده ای در فروش و کسب و کار شما خواهد داشت.

بنابراین با انتخاب تولیدکنندگان معتبر داخلی سعی کنید کیفیت کار خود را افزایش داده و بدین وسیله تا حدی هزینه های اولیه کار خود را کاهش دهید. خرید و سفارش مستقیم به گروه های تولیدی تا حدودی هزینه های خرید شما را به صورت عمده محاسبه می کند و این موضوع می تواند قیمت کارتن ها را کاهش دهد.

گروه تولیدی کارتن چاپ از جمله تولیدکنندگان معتبر داخلی است که در زمینه چاپ و تولید انواع کارتن خدمات مختلفی را به صنایع تولیدی کشور ارائه می کند و شما برای سفارش هر نوع جعبه و کارتن مقوایی می توانید به راحتی سفارش خود را از طریق سایت ثبت نمایید یا به کمک مشاورین کارتن چاپ اقدام به خرید جعبه های کارتنی ویژه برند خود را طراحی کرده و به گروه تولیدی کارتن چاپ سفارش دهید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید