فروشگاه

دسته بندی محصولات

فیلتر محصول بر اساس قیمت

پر امتیاز ترین محصولات
تماس با ما
شماره موبایل:

02177859095
09128944864
09190321803

پست الکترونیک:

info@cartonchap.com

ساعت کاری:

شنبه تا پنج شنبه ساعت 8 تا 18

نمایش 1–12 از 17 نتیجه

کارتن آماده

کارتن آماده یا همان کارتن بدون چاپ یکی از مهم ترین لوازم بسته بندی در صنایع تولیدی، کارگاهی و شرکت های تجاری شناخته می شود که با کاربری آسان و دسترسی مطلوب قابل استفاده در صنایع مختلف می باشد.

کارتن آماده (کارتن بدون چاپ) و معرفی آن

شاید بپرسید استفاده از کارتن آماده بدون چاپ در مقابل کارتن های سفارشی و اختصاصی شرکت های تولیدی چه مزیتی برای کسب و کارها دارد که این گونه کسب و کارها در تکاپوی خرید کارتن پستی بدون چاپ از بازار هستند؟

قطعا این سوال یک سوال کاملا منطقی است که باید پاسخ روشنی برایش بیابیم. برای پاسخ به این سوال ما با چند تن از فروشندگان، تولیدکنندگان و همچنین خریداران کارتن های آماده از کسب و کارهای مختلف صحبت کردیم و از آن ها علت استفاده از کارتن های آماده به جای کارتن های سفارشی را جویا شدیم که همگی بر این نظر متفق القول بودند:

استفاده از کارتن آماده هزینه های اولیه کسب و کار را کاهش می دهد؟

با شنیدن این جمله شما هم در لحظه نخست می پرسید که این اتفاق چگونه امکان پذیر است؟ بله، حق دارید. با وجود هزینه های سنگین تولید کارتن در صنعت کارتن سازی و فروش انواع لوازم بسته بندی کم هزینه چگونه استفاده از کارتن های آماده می تواند هزینه های اولیه کسب و کار را کاهش دهد؟

کارتن بدون چاپ
کارتن بدون چاپ

سال ها است که در تمامی صنایع تولیدی کارفرمایان به این نتیجه رسیده اند که بسته بندی کالاها و محصولات در جعبه های مقوایی، کاغذی یا کارتن های مختلف بهترین راه حل برای تامین ایمنی کالاها در حین جا به جایی و حمل و نقل به مناطق مختلف می باشد و قطعا که هر صنعتی محصولات خود را برای دریافت سود و فروش بیشتر به نقاط مختلفی از جهان ارسال می کند، برای پیشبرد هر تجارتی به حمل و نقل کالاها نیاز داریم و راه ایمن و مطمئن در این زمینه که کالاها را در سلامت کامل به مشتری برسانیم، بسته بندی آن ها در کارتن های مخصوص است.

اکنون با توجه به اهمیت بسته بندی کالاها در کارتن، هر صنعتی برای فروش محصولات خود به کارتن های مخصوص نیاز دارد تا کالاها را بسته بندی کرده و در سلامت کامل به دست مشتری برساند. بر این اساس خرید کارتن آماده (کارتن بدون چاپ) که به صورت عمده در بازار یافت می شود، قابل استفاده در تمامی صنایع می باشد و با هزینه های کمتری تولید می شود، قطعا گزینه ایده آلی در کاهش هزینه های اولیه کسب و کارها می باشد، پس به همین دلیل است که هر صنعتی در آغاز فعالیت خود از کارتن های آماده برای بسته بندی محصولاتش استفاده می کند.

کارتن آماده
کارتن آماده

کارتن آماده (کارتن بدون چاپ) و خرید آن

همانطور که گفتیم خرید کارتن آماده (کارتن بدون چاپ) بدون چاپ روی آن هزینه های اولیه صنایع تولیدی را در بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف کاهش می دهد و از این نظر همواره به عنوان یک گزینه ایده آل شناخته می شود؛ اما شاید بپرسید چگونه و از کجا می توان کارتن های آماده را خریداری کرد؟

اگر در بازار به دنبال کارتن ها آماده بگردید، حتما با عناوینی خاصی در این زمینه برخورد می کند که در وهله اول شما را سردرگم می کند؛ اما نگران نباشید، این کارتن ها را به راحتی می توانید پیدا کنید. کارتن عمومی از جمله عناوین پرکاربرد کارتن آماده است که در بازار با آن مواجه می شوید و در واقع علت این نامگذاری دسترسی آسان و کاربرد این کارتن ها در حوزه های گوناگون می باشد.

همانطور که گفته شد خرید کارتن بدون چاپ به راحتی از بازار انجام می شود، چرا که این محصول در ابعاد مشخصی به صورت عمده در بازار یافت می شوند و شما با شناخت انواع کارتن های آماده که معمولا بر اساس سایز و ابعاد دسته بندی می شوند، می توانید کارتن مورد نظر خود را در حجم انبوهی از بازار خریداری کنید؛ اما با توجه به کالاهای وارداتی و همچنین کمبود امکانات تولیدی در ساخت و تولید کارتن های کاغذی و مقوایی معمولا فروش کارتن ها آماده به صورت عمده، در پایین ترین کیفیت انجام می شود که قطعا این مسئله اصلا به نفع شما نیست، پس باید چه کار کنیم؟

خرید کارتن بدون چاپ
خرید کارتن بدون چاپ

برای خرید کارتن های آماده در کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه بهتر است گول قیمت های پایین عمده فروشان را نخورید و از کارخانجات و صنایع کارتن سازی برای خرید این کارتن ها اقدام کنید. صنایع کارتن سازی معتبر معمولا استانداردهای خاصی را برای تولید کارتن های آماده در نظر می گیرند که به شدت روی کیفیت این محصولات موثر می باشد.

بنابراین بهترین راه خرید کارتن بدون چاپ این است که سفارشات خود را به شرکت ها و صنایع کارتن سازی بدهید تا آن ها کارتن های آماده مورد نیاز شما را در حجم ها، ابعاد و اندازه های مختلف با بهترین کیفیت تولید کرده و در اسرع وقت آن ها را در اختیار شما قرار دهند.

خرید کارتن آماده یا بدون چاپ سفارشی و عمده از کارتن چاپ

شرکت های کارتن سازی در زمینه فروش و تولید کارتن های آماده معمولا خدمات و برنامه های مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به فروش عمده و سفارشی کارتن های آماده اشاره کرد. با شنیدن کلمه سفارشی و عمده شما هم متوجه یک تناقض می شوید و قطعا می پرسید کارتن آماده (کارتن بدون چاپ) چگونه به صورت سفارشی تولید می شود؟

در این زمینه منظور از کلمه سفارشی این است که شما می توانید تمامی ابعاد مورد انتظار از کارتن های آماده را در کیفیت مناسب و مورد نظر خود تهیه کنید و این در حالی است که با خرید از بازار ممکن است کارتنی که خریداری می کنید اصلا با اندازه ای که مدنظر داشتید برابر نباشد که این همان تولید سفارشی کارتن آماده بدون چاپ از صنایع کارتن سازی است.

خرید کارتن آماده
خرید کارتن آماده

همانطور که اشاره شد شما می توانید کارتن آماده را در انواع مختلف از بازار خریداری کنید؛ اما کیفیت مطلوبی در این خرید نمی بینید، چرا که کارتن های آماده در بازار طبق استانداردهای تولیدی تهیه نمی شوند و همواره ابعاد نامنظمی دارند؛ اما کارتن های تولید شده توسط شرکت های کارتن سازی طبق قوانین و قواعد استانداردهای ارائه شده تولید می شوند و این یعنی شما می توانید محصول مورد نظر خود را در کیفیت سفارشی و در عین حال در حجم و قیمت عمده از این صنایع خریداری کنید.

شرکت کارتن چاپ نیز در زمینه فروش کارتن های آماده خدمات مخصوصی را به صنایع تولیدی کشور ارائه می کند که از مهم ترین آن ها می توان به سفارش سریع و آسان کارتن ها در حجم های انبوه از طریق وب سایت و به شکل کاملا آنلاین اشاره کرد. بنابراین برای خرید محصولات کارتن چاپ می توانید از طریق وب سایت سفارشات خود را ثبت نموده یا با تماس با مشاورین شرکت در خصوص نحوه چاپ و آماده سازی کارتن های برند خود تصمیم گیری کنید.

کارتن بدون چاپ

کارتن های قهوه ای ساده در واقع همان کارتن های بدون چاپ هستند و برای بسته بندی های محصولات مادر به کار می روند. در صنعت کارتن سازی، کارتن های بدون چاپ و کارتن آماده – کارتن بدون چپ در رنگ های سفید، طلایی وقهوه ای وجود دارند که امکان پیاده سازی طراحی دلخواه بر روی آن ها وجود دارد.

اگر نیاز به کارتن خام و بدون چاپ داشته باشید می توانید به سادگی از وبسایت کارتن چاپ سفارشات خود را لحاظ کنید. از کارتن های بدون چاپ برای اسباب کشی ها نیز استفاده می شود.

کارتن ساده چیست؟

جعبه های سه لایه ای که کاملا خام و بدون چاپ هستند و دارای کاربردهای فراوانی برای بسته بندی مادر می باشند، در دسته کارتن های ساده قهوه ای قرار می گیرند. لایه بالایی و پایینی کارتن قهوه ای ساده از جنس لاینر  (liner) و جنس لایه میان دو لایه قبل از  فلوت (flutes) است.

هر کدام از جنس ها تنها از نظر استحکام باهم تفاوت دارند و کمک می کنند تا محصول شما در مقابل رطوبت و تغییرات آب و هوایی مقاوم باشند. کیفیت و جنس کارتن انتخابی شما برای سلامت محصولتان بسیار اهمیت دارد و باعث زیبایی هر چه بیشتر محصول و البته افزایش اعتبار آن می گردد.

این ویژگی سبب می شود تا نگاه مشتری به محصول شما به شیوه دیگری باشد. برای همین موضوع اگر بر روی کارتن بسته بندی خام که بدون چاپ است، از طراحی استفاده کنیم در نهایت می توانیم از این ابزار به عنوان یک بخش تبلیغاتی استفاده کنیم و در افزایش فروش تاثیرگذار باشیم. دقت کنید که در کارتن های ساده لایه های بالایی، پایینی و میانی به وسیله چسب با هم وصل می گردند.

ابعاد کارتن + چاپ روی کارتن بدون چاپ

در مجموعه کارتن چاپ، کارتن ها در سایز یک، دو، سه، چهار و پنج آماده فروش هستند. در این مجموعه تلاش شده تا همه تنوع سایزها انتخاب شود که تمام نیاز مشتریان با هر سلیقه و با هر کاربردی را پاسخگو باشد.

کارتن های سفید این مجموعه دارای انواع سه لایه و پنج لایه می باشند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. کارتن های سه لایه استحکام خوبی دارند و وزن آن ها در مقایسه با کارتن پنج لایه کمتر است. کارتن پنج لایه برای جا به جایی و انبار کالاهای بزرگ و سنگین کاربرد دارد و همچنین در مقابل رطوبت نیز مقاوم هستند.

برای بسته بندی ها، یک نکته اصولی، رعایت اصل سادگی است که سبب ایجاد جذابیت بیشتر در محصول می گردد و مخاطب نیز برای دیدن محتوا و بررسی تصویر کارتن کنجکاوتر می شود. کارتن آماده بدون چاپ زمانی می تواند ارزشمند تر گردد که محصول درونی خود را پیش از باز شدن به شیوه ای معرفی کند.

پس نیاز به یک طراحی زیبا با محتوای ارزشمند تر دارد. طراحی بر روی این بسته بندی ها و محتوای روی کارتن سبب شناساندن برند  به مشتری می شود که در آینده می تواند همان فرد را به عنوان یک مشتری دائم معرفی کند و یا سبب خرید آن مشتری گردد.

کارتن و جعبه آماده بدون طرح گرافیکی، قطعا قیمت پایین تری دارد اما در برندینگ نیز نمی تواند تاثیرگذار باشد. اگر هدف شما از خرید کارتن، این است که در کنار بسته بندی اصولی،‌ اصول برندینگ و مارکتینگ را نیز اجرا کنید، به شما پیشنهاد می گردد تا از کارتن های با طراحی گرافیکی بهره بگیرید چرا که محصول پیش از باز شدن، از طریق بسته بندی است که مورد قضاوت اطرافیان قرار می گیرد و سبب می شود تا تصمیم گیری پیش از خرید، امتیاز بالاتری داشته باشد.

خرید کارتن پستی بدون چاپ

از آن‌جایی که طراحی کارتن‌های بدون چاپ ساده و طبق معیارهای خاصی است قیمت آن‌ها نیز نسبت به سایر کارتن‌ها ثابت بوده و مناسب‌تر از سایر انواع می‌باشند. بنابراین خرید کارتن‌ بدون چاپ با توجه به کاربردی بودن، کیفیت بالا و قیمت مناسب، انتخاب خوبی برای بسیاری از حوزه‌ها هستند. مشاغل مختلف با استفاده از این نوع کارتن‌ها می‌توانند هزینه‌های اولیه کسب و کار خود را کاهش دهند.

کارتن بدون چاپ مناسب بسته بندی جهت اثاث کشی، انبار و ارسال محصولات در رنگ های قهوه ای، سفید به صورت خام و بدون چاپ و طراحی در 3، 5 و 7 لایه آماده فروش می باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید کارتن پستی بدون چاپ در تیراژ بالا با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید.

کارتن آماده بدون چاپ

کارتن‌های بدون چاپ یا کارتن خام آماده، دارای کاربردهای فراوانی برای بسته بندی مادر می باشند. لایه بالایی و پایینی کارتن قهوه ای ساده از جنس لاینر  (liner) و جنس لایه میان دو لایه قبل از  فلوت (flutes) است. این کارتن‌ها در بسته‌بندی انواع مواد غذایی، صیفی‌جات، میوه‌ها ، ابزار و حتی در مواقع اثاث‌کشی کاربرد فراوانی دارند.

هر کدام از جنس ها تنها از نظر استحکام باهم تفاوت دارند و کمک می کنند تا محصول شما در مقابل رطوبت مقاوم باشند. کیفیت و جنس کارتن انتخابی برای نگهداری و حفظ محصول بسیار اهمیت دارد.  زیبایی ، کیفیت، سازگار بودن با محیط زیست و طراحی روی کارتن خام تاثیر بسیار زیادی بر میزان فروش دارد.

کاربرد کارتن آماده بدون چاپ

کارتن‌های خام آماده با توجه به اینکه در اندازه و ضخامت مناسب و استاندارد تولید می‌شوند مناسب برای بسته‌بندی انواع مواد غذایی هستند. از این کارتن‌ها می‌توان برای بسته‌بندی انواع مواد غذایی مانند محصولات صنعتی، سبزیجات، صیفی‌جات و میوه‌ها استفاده کرد.

بسته‌بندی محصولات کارگاه‌های تولیدی

از دیگر موارد کاربرد کارتن بدون چاپ می‌توان به استفاده از آن‌ها در بسته‌بندی محصولات کارگاه‌های تولیدی اشاره کرد. کارگاه‌های تولیدی با استفاده از کارتن‌های بدون چاپ می‌توانند هزینه‌های بسته‌بندی خود را به حداقل برسانند.

بسته‌بندی کالاها و وسایل در هنگام اثاث‌کشی

یکی از نیازهای ضروری در زمان اثاث‌کشی وجود کارتون یا جعبه‌های مقوایی است. کارتن‌های بدون چاپ از آن‌جایی که از ضخامت و کیفیت خوبی برخوردار هستند می‌توانند وسایل شما را از آسیب دیدن حفظ کنند.

ویژگی‌های کارتن بدون چاپ

از آن‌جایی که کارتن‌های بدون چاپ کاربرد زیادی در صنایع و حوزه‌های شغلی مختلف دارند باید در تولید آن‌ها استانداردهای لازم رعایت شود. یکی از این استانداردها توجه به اندازه و ابعاد کارتن است به طوری که این کارتن‌ها گنجایش محصولات در اندازه‌ها و حجم‌های مختلف را داشته باشند.

ضخامت و مقاومت مناسب کارتن خام آماده از دیگر ویژگی‌های مهم این محصولات است که باید به گونه‌ای باشد که محتویات درون کارتن را از آسیب حفظ کند. کارتن‌های بدون چاپ از نظر طرح و رنگ دارای ظاهری ساده هستند. سادگی این محصولات باعث می‌شود بتوان از آن‌ها در هر نوع صنعتی استفاده کرد. معمولا این کارتن‌ها در دو رنگ کرم و سفید تولید می‌شوند و روی سطح آن‌ها هیچ گونه طرحی وجود ندارد.

ابعاد کارتن بدون چاپ

در مجموعه کارتن چاپ، کارتن ها در سایز نیم، یک، دو، سه، چهار و پنج آماده فروش هستند.  شرکت کارتن چاپ با استقاده از مدرن ترین دستگاه ها کارتن آماده را در تمامی ابعاد، بالاترین کیفیت و قیمت بصرفه به همه مشتریان گرامی ارائه می کند.

دسته بندی محصولات

فیلتر محصول بر اساس قیمت

پر امتیاز ترین محصولات
تماس با ما
شماره موبایل:

02177859095
09128944864
09190321803

پست الکترونیک:

info@cartonchap.com

ساعت کاری:

شنبه تا پنج شنبه ساعت 8 تا 18

سبد خرید