کارتن آماده اسباب کشی

کارتن آماده اسباب کشی

کارتن اسباب کشی به مجموعه کارتن هایی با ابعاد مختلف گفته می شود که به طور کلی چاپ نشده و به صورت رنگ سفید یا قهوه ای تولید می شوند. از کارتن های اسباب کشی می توان برای بایگانی و ارسال محموله ها نیز استفاده کرد. استفاده از ورق ها و قالب های با کیفیت بالا برای فرآیند دایکات محصولات و بخشی از مواردی است که کارتن های اسباب کشی  را از نمونه های مشابه متمایز می کند.

پیشنهاد خرید: بهترین کارتن پستی در کارتن پست

کارتن اسباب کشی  چه ویژگی هایی دارند:

– قابل استفاده در اسباب کشی  ، ارسال محصولات

– تولید کارتن آماده اسباب کشی در اندازه های مختلف در صورت لزوم

– کیفیت بالای ورق تولید شده

– استفاده از انواع ورق قهوه ای یا سفید در تولید کارتن

– استفاده از ورق سه و پنج لایه در تولید اسباب کشی

قیمت خرید انواع کارتن در کارتن چاپ بسیار پایین است و خرید ازکارتن چاپ مقرون به صرفه است و با اطمینان قابل تهیه است.

تمام دردسرهای خرید کارتن موز تمیز برای اسباب کشی  یا دردسر جستجوی کارتن آماده  را با معرفی سیستم های آنلاین فروش محصولات بسته بندی فراموش کنید! با کمک فروشگاه های آنلاین ، انواع کارتن آماده اسباب کشی ، سلفون ، بسته بندی حباب ، انواع ابزار بسته بندی مانند چسب و … فقط با چند کلیک خریداری می شوند. علاوه بر این ، خرید کارتن بصورت آنلاین به مردم این امکان را می داد که قیمت کارتن ها را در وب سایت های مختلف بررسی کنند و بهترین محصول را با بهترین قیمت فروش خریداری کنند. کارتن های اسباب کشی  در اندازه های مختلف به رنگ سفید یا قهوه ای در کارتن چاپ موجود است تا نیازهای مختلف شما را برآورده کند. اسباب کشی فرایندی است که طی آن طیف گسترده ای از محصولات در ابعاد و وزن های مختلف بسته بندی شده و آماده جابجایی است. به همین دلیل است که مقوا با لایه های مختلف می تواند موثر باشد. همچنین به دلیل قابلیت افتتاح محصولات می توان انواع کارتن آماده اسباب کشی  را به راحتی جمع آوری و در انبار نگهداری کرد تا فضای کمتری را اشغال کند.

کارتن اماده اسباب کشی

یکی از اهداف اصلی ما در کارتن چاپ ارائه انواع محصولات لازم  به صورت یکجا و در دسترس  است.ما سعی می کنیم تمام نیازهای اسباب کشی را در یک سیستم آنلاین قرار دهیم تا عملکرد راحتی در اسباب کشی  داشته باشیم. با جستجوی کلماتی مانند خرید کارتن  برای اسباب کشی در تهران ، ، خرید کارتن برای اسباب کشی  در غرب تهران ، خرید کارتن برای اسباب کشی برای شرق تهران و غیره ، می توانید سایت های فروش آنلاین را برای همه پیدا کنید. انواع مواد بسته بندی و مشاهده جزئیات مربوطه ، به هر محصول کارتن بسته بندی را پیدا کنید. کارتن چاپ برای تسهیل در تأمین لوازم بسته بندی در سراسر ایران از جمله تهران و با توجه به قیمت کارتن های اسباب کشی و سایر لوازم بسته بندی ، کارتن های پستی و جعبه های اسباب کشی  در وب سایت خود به مشتریان تاسیس شده است. یکی از مهمترین نکات در کنار کیفیت کارتن قیمت فروش کارتن است که همیشه سعی می کنید بهترین قیمت را برای محصول ارائه دهید.

بیشتر بخوانید:   بررسی تفاوت های قیمت کارتن معمولی و کارتن لمینتی

تولید کارتن آماده اسباب کشی

مزیت اصلی این کارتن آماده اسباب کشی این است که در داخل خانه می تواند وزن زیادی را تحمل کند ، یعنی دارای مقاومت بالایی است. پس از چیدمان مرتب وسایل در کارتن های اسباب کشی  ، لازم است درب آن را محکم با چسب ببندید. تمام وسایلی که می خواهید به مکان جدید منتقل کنید باید بسته بندی شود ، کالاهای شکننده ترجیحاً در کارتن بسته بندی می شوند و وسایل بزرگتر را می توان به روش های دیگر مانند بسته بندی حباب بسته بندی کرد. بسته بندی با استفاده از کارتن می تواند به سازماندهی و یافتن سریع وسایل کمک کند و ممکن است زمان زیادی طول بکشد ، اما در عوض شانس موفقیت شما را در هنگام اسباب کشی منزل و آسیب نرساندن به وسایل افزایش می دهد.

اهمیت بسته بندی در اسباب کشی

توجه داشته باشید که خرید کارتن های اسباب کشی  استاندارد دارای مزایای زیر است:

1. سرعت جابجایی اثاثیه  به دلیل استفاده از کارتن آماده اسباب کشی استاندارد و برچسب آن افزایش می یابد.

2. بسته بندی با کارتن آماده اسباب کشی استاندارد به ترتیب.

3. کارتن های اسباب کشی بدون آلودگی هستند و می توانید وسایل بهداشتی را در آنها قرار دهید.

4- کارتن های اسباب کشی  از وسایل شکننده در برابر آسیبهای خارجی محافظت می کند.

ابعاد کارتن اسباب کشی

کارتن های اسباب کشی  با ابعاد مختلف وجود دارد که متناسب با نیاز مشتری و مصرف کننده تولید می شوند و در برخی موارد نادر این کارتن ها را می توان مطابق با خواسته مشتری و اندازه هایی که می خواهد تولید کرد اما معمولاً با ابعاد خاص. این کارتن ها برای مصارف عمومی ساخته شده اند تا افرادی با تعداد پیوست های مختلف و وزن های مختلف بتوانند از این کارتن ها استفاده کنند. کارتن های اسباب کشی  را می توان از نظر اندازه به 5 دسته تقسیم کرد:

1. بسیار بزرگ 2. بزرگ 3. متوسط ​​4. کوچک 5. خیلی کوچک

39 * 45 * 59 فوق العاده بزرگ

19 * 38.5 * 49 بزرگ

49 * 37 * 45 به طور متوسط

22 * 30 * 45 کوچک

15 * 38 * 41 خیلی کوچک است

انواع کارتن اسباب کشی

کارتن های اسباب کشی باید برای حمل و نقل کالا مناسب باشند و اندازه آنها نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک. این کارتن ها در ابعاد خاصی که برای قرار دادن تجهیزات منزل و دفتر طراحی شده اند تولید می شوند.

کارتن سه لایه: این نوع کارتن از دو لایه کارتن محکم تشکیل شده و لایه میانی آن از صفحه راه راه ساخته شده است.این نوع کارتن بسیار پایدار است و برای لوازم نشکن آشپزخانه ، لباس ، کتاب و … استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:   انواع فلوت کارتن

کارتن های 5 لایه: یکی از بهترین کارتن های اسباب کشی ، یک کارتن پنج لایه است که با مقاومت چشمگیر ، کاربرد ویژه ای برای بسته بندی مبلمان و لوازم جانبی به وزن 18 کیلوگرم ، ساختار سه لایه مقوای نرم و دو لایه دارد.

قیمت کارتن اسباب کشی

قیمت کارتن بسته بندی به عوامل مختلفی بستگی دارد ، نحوه خرید ، خرید جزئی و خرید عمده ، ابعاد کارتن ، ضخامت و … که از عواملی هستند که در نحوه محاسبه قیمت های کارتن آماده اسباب کشی نقش دارند ، هرچه ابعاد کارتن بزرگتر بوده حجم آن بیشتر است. ضخامت آن بیشتر است مسلما قیمت بالا می رود . در زمینه خرید جزئی یا خرید عمده می توان گفت در بحث اسباب کشی نمی توان به طور دقیق تعداد کارتن مورد نیاز را تعیین کرد ، بهتر است چنین بسته هایی را به طور کلی خریداری کنیم و تعداد آنها کم نیست.

نکات مهم برای استفاده از کارتن اسباب کشی

توجه داشته باشید که برخی از کارتن های آماده اسباب کشی قابل استفاده مجدد نیستند زیرا پس از یک بار استفاده کیفیت خود را از دست می دهند اما می توانید از کارتن های اسباب کشی  استفاده مجدد برای وسایل غیر مهم و سبک استفاده کنید. کارتن را تا حدی پر کنید برخی فکر می کنند که کارتن آماده اسباب کشی  می تواند ظرفیت خود را بیش از حد پر کند ، این فقط بسته بندی شما را سنگین تر و حمل و نقل آن را دشوار می کند.

همانطور که می دانید این نوع کارتن ها ضد آب نیستند و از جنس مقوا  ساخته می شوند. اگر نگران خیس شدن وسایلتان در کارتن به دلیل تغییر آب و هوا هستید ، بهتر است ابتدا یک لایه بزرگ پلاستیک در کارتن قرار دهید و سپس تجهیزات خود را درون آن قرار دهید.

کارتن اماده اسباب کشی3

سوالات متداول

مهمترین نکات استفاده ازکارتن های اسباب کشی  چیست؟

لازم به ذکر است بسته ها پس از یک بار استفاده ظرفیت خود را از دست می دهند و تحمل وزن زیادی ندارند ، می توانید از این نوع کارتن ها برای وسایل سبک استفاده کنید.

عواملی که قیمت کارتن آماده اسباب کشی  را تعیین می کند چیست؟

عواملی مانند ابعاد کارتن ، ضخامت آن و نحوه خرید بر قیمت تأثیر می گذارد.

 

کلام اخر

کارتن آماده یکی از وسایل مورد استفاده در بسته بندی و همچنین  اسباب کشی  است ، زیرا تعیین تعداد کارتن برای حمل مواد امکان پذیر نیست ، بهتر است این نوع کارتن ها به صورت کلی و بسته بندی سفارش داده شود. شرکت کارتن چاپ  با تولید چنین کارتن هایی می تواند خریداران محترم ما را با مشاوره رایگان به بهترین روش راهنمایی کند. شما می توانید از طریق قسمت (تماس با ما) با همکاران بخش فروش ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید