کاربرد کارتن های پستی در تجارت های الکترونیک

شاید شما هم وقتی اسم کارتن پستی را می شنوید، همچون سایر افراد تصور می کنید با جعبه های مقوایی مواجه هستید که نام و نشان اداره پست روی آن ها درج شده و تنها توسط اداره پست استفاده می شوند؛ اما باید بگوییم کارتن پستی تنها یک اصطلاح عامیانه در صنایع کارتن سازی است که بر حسب عادت در بین افراد رواج یافته و کاربرد دارد.

در صنعت کارتن سازی معمولا با جعبه های مقوایی و کارتن های آماده مختلفی مواجه هستیم که هر یک بسته به کارایی که دارند، در صنایع مختلف استفاده شده و القاب و عناوین خاصی به خود گرفته اند که کارتن پستی از جمله این موارد می باشد. اصطلاح کارتن پستی در ابتدا توسط اداره پست مطرح شد، در واقع اداره پست برای جا به جایی کالاها و مرسولات پستی از جعبه های خاصی با ابعاد و اندازه های معین استفاده می کرد تا کالاها و مرسولات پستی حین جا به جایی و حمل و نقل آسیب نبینند و کالاها در ایمنی کامل جا به جا شده و به دست گیرنده های خود برسند، بدین ترتیب به مرور زمان اصطلاح کارتن پستی برای این جعبه های مقوایی به کار برده شد و از آن زمان تاکنون به بسته بندی هایی که افراد برای کالاهای ارسالی استفاده می کنند، اصطلاحا کارتن پستی می گویند.

پیشنهاد خرید: بهترین کارتن پستی در کارتن پست

با کاربرد عامیانه این اصطلاح در صنعت کارتن سازی و گسترش کسب و کارهای آنلاین، امروزه کارتن پستی جعبه ای است که در ابعاد و سایزهای معینی به منظور بسته بندی کالاهای ارسالی و مرسولات پستی طراحی و تولید می شود و این یعنی از کارتن پستی در صنایع مختلفی استفاده می کنند و دیگر تنها کاربرد این کارتن های آماده به ادارات پست ختم نمی شود.

 کاربرد کارتن های پستی در دنیای امروز

همانطور که گفته شد اصطلاح کارتن پستی به گذشته های دور برمی گردد، زمانی که ادارات پستی به منظور حفظ ایمنی مرسولات خود از پاکت های مقوایی، جعبه های محکم و کارتن های مخصوص برای بسته بندی کالاها استفاده کردند و این اصطلاح به مرور زمان به یک محصول کاربردی در صنعت کارتن سازی تبدیل شد، به طوری که امروزه در کارخانجات و شرکت های کارتن سازی بخشی از تولیدات کارخانه به طراحی و تولید انواع مدل های کارتن های پستی اختصاص داده می شود.

بیشتر بخوانید:   جعبه کادو مقوایی ارزان قیمت ظریف و لوکس در بازار خریداری کنید

کارتن های پستی در دنیای گسترده امروز کاربردهای فراوانی را در صنایع و کسب و کارهای مختلف دارند که این موضوع به خصوصیات و ویژگی های کاربردی کارتن های پستی بر می گردد. کارتن های پستی در ابعاد، اندازه ها و طرح و رنگ های تعریف شده ای طراحی می شوند، یعنی در تولید این کارتن ها معمولا از استانداردها و الگوهای خاصی استفاده می شود، به همین دلیل تنها با شناخت انواع مدل های کارتن های پستی می توانیم از مدل مناسب با نیازهای کسب و کارمان به راحتی استفاده کنیم.

یکی از کاربردهای مهم کارتن های پستی در دنیای مارکتینگ های امروزی، کاربرد کارتن های پستی در تجارت های الکترونیک می باشد. تجارت های الکترونیک که طی چند سال اخیر به وجود آمده اند و با گسترش تکنولوژی و کاربرد اینترنت در زندگی انسان رشد کردند، برای ارائه محصولات کسب و کار خود به مشتریانشان در سایر دنیا به بسته بندی های خاص و باکیفیتی که در عین حال ارزان نیز باشند، نیاز دارند تا کالاهای پستی خود را با نام و نشان تجاری خود بسته بندی کرده و برای مشتری ارسال کنند. به همین منظور از کارتن های پستی به وفور در تجارت های الکترونیک استفاده می شود.

کاربرد انواع کارتن پستی در تجارت های الکترونیک

تجارت های الکترونیک که بر بستر اینترنت به معرفی، تبلیغ و فروش محصولات خود می پردازند، معمولا مشتریان زیادی از نقاط مختلف کشور یا حتی خارج از کشور دارند که باید محصولات خود را چه برای تبلیغات و چه برای فروش برای مشتریان خود ارسال کنند. ارسال کالاها به نقاط دور و نزدیک دردسرهای زیادی دارد که از همه مهم تر ایمنی جا به جایی کالاها می باشد و برای این منظور بهتر است از بسته بندی های مقاوم و باکیفیتی استفاده شود تا ایمنی کالاها حین حرکت و جا به جایی در برابر ضربه  و عوامل محیطی حفظ شود.

 کارتن های پستی در ابعاد مشخصی طراحی می شوند، به طوری که با شناخت انواع مدل های آن ها می توانید از هر یک در بسته بندی کالاهای مختلف استفاده کنید و قابلیت چاپ روی این بسته بندی این امکان را به شما می دهد تا نام و نشان تجاری کسب و کار خود را روی کارتن چاپ کرده و بدین طریق بازاریابی خوبی برای کسب و کار خود داشته باشید.بدین ترتیب در تجارت های الکترونیک می توان با انتخاب جعبه ها و لوازم بسته بندی باکیفیت و در عین حال ارزان، فرایند ارسال کالاها را با ایمنی بیشتری انجام داده و از بسته بندی های خاص به منظور بازاریابی و تبلیغات کسب و کار خود استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:   کدام نوع کارتن برای اسباب کشی مناسب تر است ؟؟

استفاده از کارتن پستی در تجارت ها و کسب و کارهای مختلف می تواند تا حد فوق العاده ای هزینه های اولیه را کاهش دهد، چرا که این محصول به شکل آماده در بازار یافت می شود و این یعنی شما می توانید آن را به صورت عمده تهیه کنید؛ اما این تنها دلیل در استفاده از کارتن های پستی نیست بلکه امکان چاپ آسان روی بسته بندی این کارتن این امکان را به شما می دهد تا نام و نشان تجاری خود را همراه با اطلاعاتی که تمایل دارید از کسب و کارتان برای تبلیغات و بازاریابی روی کارتن چاپ شود، چاپ کنید.

کارتن پستی در تجارت های الکترونیک

بنابراین با خرید کارتن های پستی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و از کیفیت، مرغوبیت، استحکام و مقاومت بالای جعبه و قابلیت چاپ آسان در تمام قسمت های جعبه در بسته بندی انواع کالاها استفاده کنید. خرید کارتن های پستی به صورت عمده از بازار چندان صرفه ای در بازاریابی کسب و کار شما ندارد، بلکه برای سفارش کارتن پستی با چاپ و طرح مخصوص باید از شرکت های ارائه دهنده خدمات چاپ کارتن های پستی کمک بگیرید تا این کار را در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام دهید.

کارتن چاپ از جمله شرکت های کارتن سازی با سابقه در کشور است که خدمات شایانی را در زمینه چاپ و توزیع کارتن های پستی ارائه می کنند و از جمله این خدمات چاپ و طراحی کارتن پستی در طرح و ابعاد مخصوص صنایع تولیدی است. بنابراین اگر تمایل دارید کارتن های پستی مخصوص کسب و کارتان را طراحی کرده و از آن در زمینه بسته بندی کالاها و تبلیغات کسب و کارتان استفاده کنید، می توانید با مشاورین ما تماس گرفته یا از طریق وب سایت سفارش خود را در خصوص خرید کارتن پستی در انواع مدل ها و تعداد مورد نظرتان ثبت نمایید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید