کارتن بسته بندی

کارتن های بسته بندی ساده و بدون چاپ

کارتن های چاپ نشده یا آماده از انواع کارتن هستند که توسط کارخانه های کارتن سازی با اندازه ها و استانداردهای تولیدی خاص طراحی و تولید می شوند. این کارتن ها در انواع و اندازه های مختلف برای پاسخگویی به نیاز کاربران در هر زمان و مکان طراحی شده اند و می توانند در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند.  کارتن ساده بسته بندی ، انتقال و حفظ کیفیت لازم در ارسال محصولات را آسان می کند. طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده ، وجود بسته بندی شیک و ایمن تأثیر زیادی در انتخاب محصول توسط مشتریان دارد و تمایل به خرید کالا را افزایش می دهد.

پیشنهاد خرید: بهترین کارتن پستی در کارتن پست

کارتن های آماده ، مانند سایر مدل های کارتن  ، از ورق های سه لایه تا پنج لایه تولید می شوند و می توانند بر اساس نیاز و درخواست مشتری در طراحی و تولید انواع ورقه  ، کاغذ یا مقوا استفاده شوند ؛ اما به طور کلی از کارتن های آماده به عنوان کارتن عمومی یاد می شود ، به این معنی که بیشتر این جعبه های کارتنی بر اساس استانداردها ، قوانین و استانداردهای تولیدی از پیش تعریف شده طراحی و تولید می شوند. بنابراین نمی توان گفت که شما همیشه می توانید این کارتن ها را در اندازه دلخواه خود دریافت کنید ، بنابراین اگر به دنبال کارتن های سفارشی آماده هستید ، قطعاً باید با کارتن سازی کارتن چاپ مشورت کنید و کارتن های سفارشی را بدون چاپ سفارشی ارسال کنید. کارتن مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنید.

مشاهده ی انواع کارتن ساده بسته بندی

بنابراین در خصوص معرفی کارتن های بدون چاپ باید بگوییم که این کارتن ها همچون سایر جعبه های مقوایی که برای انواع بسته بندی ها به کار برده می شوند، در انواع مختلف و بر اساس معیارها، اندازه ها و استانداردهای خاص تولیدی طراحی می شوند و آن ها را می توان به صورت آماده از شرکت ها و کارخانجات کارتن سازی یا فروشگاه های ارائه کننده انواع جعبه های مقوایی و کارتن های آماده تهیه و خریداری نمود؛ اما این نکته را فراموش نکنید که کارتن های آماده در تعداد محدود و طبق استانداردهای از پیش تعیین شده ای طراحی می شوند، پس اگر به دنبال کارتن های آماده خاصی می گردید، همواره باید از تولید کنندگان و شرکت های کارتن سازی درخواست کارتن های آماده سفارشی داشته باشید.

کارتن چاپ

گروه تولیدی برند معتبر و با سابقه کارتن چاپ با بیست سال سابقه تولید انواع کارتن های آماده از جمله شرکت های تولیدی معتبر در کشور می باشد که می توانید برای طراحی و تولید انواع کارتن های آماده در مدل ها، طرح ها، رنگ ها، اندازه ها و تعداد انبوه از خدمات گروه تولیدی کارتن چاپ در این زمینه استفاده کنید. شما می توانید با مشاهده خدمات ما یا مشورت با مشاورین متخصص شرکت می توانید ضمن آشنایی با کاربرد و چگونگی تولید کارتن های آماده، درخواست های خود را در این زمینه با ما در میان گذاشته و از خدمات ما در طراحی، چاپ و تولید انواع کارتن ها و جعبه های مقوایی آماده بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید:   بررسی تفاوت های قیمت کارتن معمولی و کارتن لمینتی
کارتن ساده بسته بندی

چرا از کارتن های آماده در بسته بندی استفاده می کنند؟

کارتن آماده از جمله محصولات پرطرفدار و پرکاربردی است که توسط صنایع تولیدی واحدهای کارتن سازی طراحی و تولید می گردد. با توجه به شکل طراحی این کارتن، از این محصول همواره در بسته بندی انواع محصولات و مصارف گوناگون استفاده می گردد. کارتن ساده بسته بندی معمولا در اندازه ها و استانداردهای خاصی طراحی می شوند، از این رو در صنعت کارتن سازی به آن ها کارتن های عمومی نیز می گویند، چرا که با توجه به اندازه، طرح و رنگ این کارتن ها می توان از آن ها در بسته بندی انواع محصولات، صیفی جات و میوه ها یا حتی اسباب کشی و جا به جایی ابزار و اشیاء به راحتی استفاده کرد.

بنابراین با توجه به کاربری آسان این محصولات از آن می توان در انواع مصارف بسته بندی به راحتی استفاده کرد که البته بیشترین دلیل افراد در کاربرد این کارتن ها برای بسته بندی محصولات گوناگون طراحی ساده و بدون چاپ کارتن های آماده می باشد. با توجه به آنکه این کارتن ها به صورت عمومی استفاده می شوند، بدین منظور در هنگام تولید آن ها هیچ گونه لوگو، برند، جمله تبلیغاتی و سایر طراحی های گرافیکی که عموما روی جعبه های مقوایی چاپ می شوند، روی این کارتن ها چاپ نمی شود و لذا افراد به راحتی می توانند بدون تبلیغ سایر برندها و محصولات از این کارتن ها برای بسته بندی ابزار و وسایل مورد نیاز خود استفاده کنند.

مشاهده ی انواع کارتن بدون چاپ

کارتن چاپ در طراحی و تولید کارتن ساده بسته بندی همواره از بهترین مواد اولیه استفاده نموده و این محصول را در بالاترین کیفیت به بازار ارائه می دهد. از ویژگی های مهم کارتن های بدون چاپ برند کارتن چاپ، طراحی کارتن ها در رنگ های سفید و ساده است، به گونه ای که روی این کارتن ها هیچ نوع طراحی گرافیکی انجام نمی شود و با توجه به استانداردهای انتخاب شده در طراحی این کارتن ها به راحتی می توانید از آن در انواع مصارف خود استفاده کنید.

کارتن ساده بسته بندی2

کاربردهای کارتن آماده در مصارف و حوزه های گوناگون

با توجه به کاربری آسان کارتن های بدون چاپ در بسته بندی محصولات از این کارتن ها و جعبه های مقوایی آماده معمولا در انواع حوزه ها و مصارف بسته بندی کالاها استفاده می شود که در این بخش به معرفی آن ها می پردازیم:

کارتن آماده در بسته بندی مواد غذایی

کارتن های آماده در اندازه های معینی تولید می شوند و از استانداردهای کیفیتی خاصی تبعیت می کنند، به طوری که با استفاده از این جعبه ها دیگر نیازی نیست نگران جا به جایی محصولات غذایی باشید، چرا که با طراحی آسان و کاربردی این محصولات می توانید از آن در بسته بندی مواد غذایی، خوراکی و انواع سبزیجات، صیفی جات و میوه ها استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:   چگونه آب و هوا بر کاغذ و مقوا در بسته بندی تأثیر می گذارد

کارتن آماده در اسباب کشی

تهیه کارتن و جعبه های محکم و مقاوم برای جا به جایی های منزل و اسباب کشی قطعا موضوع مهمی است، چرا که انتخاب اشتباه و استفاده از جعبه های بی کیفیت می تواند جا به جایی لوازم منزل شما را به چالش کشیده و خسارت های مالی فراوانی برای شما به دنبال داشته باشد؛ اما با خرید و استفاده از کارتن های آماده که در جنس های مرغوب و با استحکام بالا به منظور جا به جایی اشیاء طراحی می شوند، می تواند در این زمینه انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

چاپ کارتن خدمات مختلفی را در تولید و فروش کارتن های آماده ارائه می دهد ، از جمله تولید کارتن های آماده طبق درخواست شما و تعداد مورد نظر شما. برای درخواست درخواست خود در زمینه طراحی ، تولید یا خرید کارتن ساده بسته بندی به تعداد و اندازه مورد نیاز ، می توانید از طریق وب سایت ما اقدام کنید یا با مشاوران ما در این زمینه مشورت کنید.

 بسته بندی صحیح وسایل خانه هنگام جابجایی یکی از دغدغه های اصلی خانم ها به شمار می رود. برای رفع این مشکل ما به عرضه و فروش انواع کارتن آماده بسته بندی  می پردازیم تا شما با خیال راحت تر بتوانید به جابجا کردن وسایل خود اقدام نمایید.

جابجایی وسایل مختلف یا انبار کردن آن ها ممکن است با خطراتی همراه باشد. برای مثال بر اثر ضربه خوردن وسیله به ویژه وسایلی مانند ظروف حساس شیشه ای یا چینی ممکن است این وسیله ها آسیب جدی دیده و حتی غیر قابل استفاده شوند. برای همین توصیه می شود که از انواع کارتن بسته بندی آماده برای جابجایی یا نگهداری وسایل حساس استفاده نمایید. برای بیان اهمیت موضوع در این نوشتار  قصد داریم تا به بررسی برخی ویژگی های کارتن آماده بسته بندی بپردازیم.

شاید اغراق نباشد که بگوییم مهم ترین ویژگی که می توان برای کارتن آماده بسته بندی ذکر نمود این است که قرار دادن وسایل در این کارتن ها باعث محافظت از آن ها شده و آن ها را ایمن تر و سالم تر نگه می دارد. البته این ویژگی به شرطی در کارتن می تواند وجود داشته باشد که کارتن به صورت استانداراد و با مواد اولیه مرغوب درست شده باشد.

شاید دور از حقیقت نباشد که بگوییم کارتن ساده بسته بندی بازار فروش بسیاری خوبی دارند که دلیل آن را می توان در کارکرد های مختلف این کارتن ها جستجو نمود. بازار خوب کارتن های بسته بندی سبب می شود که تولید، توزیع و فروش این محصولات افزایش یابد.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تعدد تولید کنندگان و توزیع کنندگان کارتن ساده بسته بندی بیانگر این نیست که همه این مراکز اقتصادی محصولی با کیفیت خوب برای فروش عرضه می دارند. بنابراین چنانچه قصد تهیه کارتن برای بسته بندی را دارید توصیه می شود به یک مرکز معتبر توزیع کارتن آماده درجه یک بسته بندی مراجعه کنید.

سبد خرید