در این مقاله اطلاعاتی در مورد نحوه ساخت کارتن، فلوت های مقوایی و لایه های ورق سازی آنها و نحوه تولید ورق در اختیار شما قرار می دهیم. با مطالعه این مقاله دانش کافی را در مورد نحوه تهیه ورق و کارتن به دست می آورید و به خوبی متوجه می شوید که چه نوع ورق یا فلوت هایی برای محصولات شما مناسب است.
پیشنهاد خرید: بهترین کارتن پستی در کارتن پست
کارتن سازی و تولید ورق یکی از مهم ترین مراحل ساخت کارتن می باشد. عنصر اصلی کارتن، ورق است، یعنی بدون ورق و صنعت آن، کارتن تولید نمی شود. ورق ها انواع مختلفی دارند که رایج ترین آنها کرافت، آستر و تاپ سفید است.

ورق کارتن

این ورق ها طی یک فرآیند پیچیده انجام می شود. کاغذ به خودی خود یک محصول است و با ورق کارتن تفاوت دارد، اما مواد تشکیل دهنده هر دو تقریبا یکسان است .

انواع فلوت

فلوت کارتن همان کاغذ راه راه است که بین لایه های صاف کارتن قرار می گیرد. موج دار بودن فلوت ها به نوع آنها بستگی دارد. انواع مقوا A : حدود ۱۲۵-۱۰۵ کنگره در هر متر ورق است که برای اشیاء شکننده مانند لوازم خانگی و برقی استفاده می شود. B : یکی از مناسب ترین انواع فلوت در کارتن برای لوازم شکستنی با مقاومت ضربه بالا است. فلوت B به طور متوسط ​​دارای ۱۵۰-۱۲۵ دندان با ضخامت ۳-۲میلی متر است و وزن ۱۳ کیلوگرم را تحمل می کند. C: مقاومت فلوت C کمتر از فلوت A و B است. کارتن های ساخته شده از این نوع  فلوت بسیار کاربردی تر هستند و برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده می شوند. E: کارتن ها و جعبه های ساخته شده از این نوع فلوت برای جعبه کفش استفاده می شود که مقاومت خوبی در برابر فشار و له شدن دارد و از وسایل در برابر چنین آسیب هایی محافظت می کند.
بیشتر بخوانید:   کارتن آماده اسباب کشی
F : یکی از کم استفاده ترین ترن فلوت در کارتن سازی است زیرا مقاومت آن نسبت به سایر فلوت ها بسیار کم است و  از آن برای بسته بندی عطر، اسپری و لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. از همه این فلوت ها برای ساخت کارتن های مختلف استفاده می شود، اما برای کارتن های سه لایه و پنج لایه معمولاً از ترکیب این گونه فلوت ها با هم استفاده می شود. به عنوان مثال از ترکیب فلوت های  B وC  برای ساخت کارتن های ۵ لایه استفاده می شود، زیرا ترکیب این دو فلوت مقاومت خوبی به کارتن بسته بندی شده می دهد و برای حمل و نقل محصولات سنگین  مناسب است. انواع فلوت کارتن

انواع لایه کارتن

کارتن ها در انواع ۳ لایه، ۵ لایه و در موارد نادر ۷ لایه تولید می شوند. این کارتن ها بسته به نیاز مشتری و وزن آنها برای محصولات مختلفی ساخته می شوند. سه لایه : توسط فلوت‌های  B،C  پرمصرف‌ترین کارتن‌ها برای بسته‌بندی کالاها هستند، زیرا با استحکام بالایی که دارند، می‌توانند به خوبی  از محصولات محافظت کنند. ۵ لایه:  استحکام و دوام کارتن های ۵ لایه کمی بیشتر از کارتن های ۳ لایه است زیرا در تولیدات آن از دو لایه فلوت کامپوزیت استفاده شده است. از این کارتن ها برای محصولاتی که در هنگام حمل و نقل درصد شکستگی و آسیب دیدگی بالایی دارند، استفاده می شود.

سخن پایانی

ساخت، طراحی و چاپ در حیطه کارتن سازی به شمار می رود و یک مجموعه کارتون ساز باید بتواند تمامی این خدمات را یک جا و به صورت تخصصی ارائه دهد. این بخش از محصولات ما، محصولات آماده ای هستند که که به صورت تکمیل شده عرضه می شوند .ما در گروه کارتن چاپ با تلاش بسیار تمام اقدامات لازمه برای جلب توجه شما مشتریان عزیز را فراهم کردیم تا از این محصولات آماده که در اختیارتان قراره داده ایم نهایت استفاده را برده و راضی از خرید خود باشید.همچنین امیدواریم این محصولات در رونق کسب و کارهای شما تاثیر گذار باشد و بتوانید همواره در این راه موفق باشید.با ارزوی موفقیت روز افزون از طرف مجموعه کارتن چاپ.
بیشتر بخوانید:   مهمترین ویژگی جعبه های هدیه آماده و پذیرایی

سفارش محصولات کارتن چاپ

برای محافظت از تمامی محصولات و به منظور ایجاد شرایط بهتر برای فروش محصول، نیاز به کارتن برای بسته بندی داریم.  این روزها کارتون سازی های زیادی در حال فعالیت هستند و هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را ارائه می دهند. یکی از مجموعه های فعال در حوزه بسته‌بندی مجموعه کارتن چاپ می باشد. این شرکت در تلاش است تا با ارائه بالاترین سطح کیفیت بتواند در فروش محصولات شما تاثیر بالاتری بگذارد و در عین حال اعتماد شما را جلب کند. یکی از ویژگی های این مجموعه ارائه محصولات کارتن آماده است که این محصولات آماده به شما کمک می‌کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، بسته بندی محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. در دسته بندی محصولات آماده، پاکت نامه های پستی و کارتون های بدون چاپ حضور دارند. از جمله دیگر نمونه های محصول آماده می توان به کارتن لپ تاپی، کارتن ۵ لایه و کارتن پستی اشاره کرد. هر کدام از این محصولات برای استفاده در یک بخش از کار شما می تواند مناسب باشد. از کارتن های پستی برای ارسال محصولات فروشگاه های آنلاین میتوان استفاده کرد. از دیگر محصولات آماده می توان برای بسته بندی های محصولات و یا در اسباب کشی ها بهره برد.
میلاد صفدری

میلاد صفدری

طراحی سایت - سئو کار

سبد خرید