خرید پاکت پستی اختصاصی

خرید پاکت پستی اختصاصی

در حال حاضر انواع پاکت ‌های اداری، بیمارستانی، آزمایشگاهی و قیمت پاکت پستی در طرح‌ ها، ابعاد و رنگ ‌های مختلف برای مصارف گوناگون و در صنایع و کسب و کارهای مختلف به کار برده می شوند. وسعت تنوع پاکت ‌های مختلف باعث می ‌شود که هر کدام از آن ‌ها قیمت ‌های متفاوتی داشته باشند. عواملی مثل کیفیت کاغذ، سایز و شکل پاکت، مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن، چسب پاکت و رنگ همگی باعث می‌ شوند که نتوان قیمت مشخص و یکسانی برای انواع پاکت ارائه داد.

در عین حال در صورتی که قصد سفارش پاکت ‌های مختلف دارید، حتما باید به نکاتی در این زمینه توجه نمایید. شاید تصور کنید که پاکت‌ ها فقط محفظه‌ ای برای نگهداری مواد و یا برگه‌ های اداری محسوب می‌ شوند و دلیلی ندارد که در تهیه آن ‌ها دقت چندانی صورت گیرد؛ در حالی که چنین نیست. اگر می‌ خواهید در دنیای برندینگ و رقابتی پرتلاطم امروز موفق باشید باید به جنبه ‌های مختلف در تهیه ابزار کار خود توجه نمایید.

انواع چاپ پاکت پستی اختصاصی:

پاکت پستی دارای انواع مدل های مختلف می باشد. هر یک از مدل های چاپ پاکت پستی اختصاصی  دارای ویژگی های خاصی است. لازم است تا مشتریان در ابتدای سفارش خود به تمام جزئیات این ویژگی ها اشاره نمایند.

از نمونه مدل های چاپ پاکت پستی اختصاصی می توان به اندازه ی آن ها اشاره نمود. این نوع پاکت ها بر اساس کارایی خود دارای انواع اندازه های مختلف می باشد. اندازه ها بر اساس اندازه های سایز بندی شده ی کاغذ های معمولی می باشد. تنها نکته در این میان سایز نهایی چاپ پاکت پستی اختصاصی است. لازم است کاغذ ها در سایز های A4  و A5 و یا سایز های دیگر در آن ها قرار گیرند. به همین منظور در این شرایط اندازه ی نهایی پاکت ها کمی بزرگتر از سایز کاغذ ها خواهد بود. در برخی موارد ممکن است این اندازه بزرگتر هم باشد. به دلیل اینکه ممکن است تعداد برگ های پستی بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید:   انواع فلوت کارتن

انواع چاپ پاکت پستی اختصاصی

بخش دیگر در تقسیم بندی چاپ پاکت پستی اختصاصی جنس کاغذ مورد استفاده است. کاغذی که برای چاپ پاکت پستی اختصاصی مورد استفاده قرار می گیرد لازم است تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در بسیاری از موارد این کاغذ ها از جنس مقوا می باشند. تنها نکته ی این مقوا ها ضخامت آن ها است. ضخامتی که برای این نوع پاکت ها در نظر گرفته می شود از اندازه ی معمول مقوا ها کمتر می باشد. به همین منظور در این زمینه نیز می توان بر اساس نیاز مشتریان از انواع مختلف کاغذ ها با ضخامت های متفاوت استفاده نمود.

مزایای چاپ پاکت پستی اختصاصی:

هر یک از خدماتی که به صورت اختصاصی ارائه می شود دارای مزایای ویژه ای می باشد. در این راستا چاپ پاکت پستی اختصاصی نیز مزایای بسیار زیادی برای متقاضیان خود خواهد داشت. از جمله مهم ترین مزیت هایی که برای این نوع از چاپ وجود دارد امکان تمایز در بین سایز پاکت ها است. با طراحی ویژه برای پاکت پستی اختصاصی کارفرما می تواند در نوع پاکت خود تمایز ایجاد کرده و باعث متفاوت بودن سیستم اداری خود شود.

از جمله دیگر مزایای این نوع پاکت ها ایجاد تنوع رنگی در آن ها است. این تنوع باعث می شود تا پاکت ها در بین سایرین متمایز و قابل تشخیص باشند.

از دیگر مزایای  چاپ پاکت پستی اختصاصی شناخته شدن در بین مخاطبان است. ادارات و سازمان هایی که از پاکت پستی اختصاصی استفاده می کنند در بین افراد مختلف به سرعت شناخته می شوند. همین موضوع باعث معروف شدن و رشد بیشتر در کسب و کار می گردد.

مزایای چاپ پاکت پستی اختصاصی

با ایجاد تفاوت در نوع مکاتبات اداری می توان اعتبار سازمانی خود را افزایش داد. با توجه به اینکه حالت خصوصی سازی شده ی چاپ پاکت پستی اختصاصی  در یک چاپخانه تهران معتبر تاثیر به سزایی در روند شناخته شدن سازمان دارد، می تواند اعتبار و اطمینان را در بین مخاطبان نیز ایجاد کند. نکته ی قابل توجه در روش اختصاصی سازی ایجاد برند برای سازمان است. این امر موجب می شود که برند سازی سازمانی به سرعت گسترش پیدا کند. علاوه بر این موارد پاکت های اختصاصی باعث نوعی بازاریابی و تبلیغات نیز می شوند. این تبلیغات که به صورت غیر مستقیم هستند در روند کاری افراد تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید:   نکات مهم برای انتخاب بهترین کارتن اسباب کشی

چگونگی چاپ پاکت پستی اختصاصی:

یکی از مواردی که برای چاپ پاکت پستی و اداری مطرح است نوع چاپ آن است. بر اساس اینکه برخی از شرکت ها و موسسات نیاز به پاکت های اختصاصی برای خود دارند لذا در چاپ آن ها تنوع وجود دارد. پاکت های پستی می تواند به صورت اختصاصی برای موسسات به چاپ برسد. در چاپ اختصاصی انواع مختلف چاپ پاکت پستی اختصاصی لازم است تا نکات خاصی را مد نظر قرار داد. برخی از شرکت ها و یا ادارات به جهت بسته های ویژه ی پستی خود نیاز به چاپ پاکت در سایز های گوناگون هستند که این امر لازم است برای چاپخانه به صورت کامل مشخص گردد.

چگونگی چاپ پاکت پستی اختصاصی

در برخی موارد چاپ دیجیتال پاکت پستی به صورت پاکت های حباب دار است. چاپ پاکت پستی اختصاصی مخصوص بسته هایی هستند که نیاز به محافظت بیشتری دارد. در برخی مواقع ممکن است برگه های پستی یک سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. در این شرایط لازم است تا از پاکت های پستی مخصوص و حباب دار برای کار های پستی استفاده شود.

نکته ی دیگر در رابطه با پاکت پستی اختصاصی طراحی ویژه ای است که بر روی پاکت صورت می گیرد. ممکن است چاپ پاکت پستی اختصاصی  با ظاهری متفاوت به چاپ برسد. این تفاوت بر اساس نظر و نیاز مشتری است و می تواند پاکت را برای خود اختصاصی کند.

جهت چاپ اختصاصی پاکت پستی لازم است تا از مقوا و یا کاغذ با کیفیت ویژه ای استفاده شود. در این موارد معمولا چاپخانه ها پیشنهادات خاصی را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید