ایده های بسته بندی میوه و آجیل

ایده های بسته بندی میوه و آجیل

ایده برای بسته بندی خشکبار:

خشکبار از جمله مواد غذایی می باشد که تمام ایرانیان برای مصارف خانگی و پذیرایی از مهمان های خود از آن استفاده می کنند. در سال‌های گذشته بسته بندی مدل های خشکبار برای خریداران اهمیت زیادی نداشت؛ اما امروزه همه چیز فرق کرده است. هنگامی که به یک فروشگاه اینترنتی سر می زنید قطعاً محصولاتی که دارای بسته بندی های بادوام و شیک میباشند توجه شما را بیشتر جلب میکنند.

جعبه بسته بندی خشکبار:

در سال های گذشته تولید کنندگان جعبه های بسته بندی آجیل در تلاش بودند تا ابعاد جعبه ها را بزرگتر در نظر بگیرند؛ اما امروزه شاهد کوچک بودن جعبه های بسته بندی هستیم. این مدل بسته بندی خشکبار و آجیل به صورت مصرف روزانه مشتریان در محیط های بهداشتی و کارگاه ها به تولید می رسند.

علاوه بر جعبه های کوچک، استند های زیبا و بسته بندی از جمله مواردی می باشند که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب می کنند؛ برای مثال شما می توانید پست ها را در جنس های مقوایی محکم بسته بندی نموده و استندی را با نام برند و شعار تبلیغاتی به دور جعبه پیچید.

مدل دیگر نیز برای طراحی جعبه بسته بندی وجود دارد شما می توانید در آغاز مقادیر مشخصی از آجیل را درون یک نایلون بسته بندی ریخته و سپس درب آن را با استفاده از دستگاه های پلمپ ببندید. سپس نایلون را درون جعبه قرار دهید لازم است ذکر کنیم تا در طراحی این مدل جعبه ها باید محفظه را برای نمایش محتویات داخل نایلون در نظر بگیرید .

جعبه بسته بندی

دو مدل از ایده های پرطرفدار برای بسته بندی خشکبار:

اول، بادام و پسته از خشکبار های می‌باشند که در بین مردم ایران و سراسر جهان از محبوبیت خاصی برخوردارند. همین امر باعث می شود تا برای طراحی بسته بندی آنها توجه ویژه‌ای داشت. بسته بندی های ضعیف باعث خرد شدن پسته و بادام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:   کاربرد کارتن های پستی در تجارت های الکترونیک

به جز ظروف استوانه ای با طرح های اغراق آمیز به کارگیری پاکت های بسته بندی به نظر کار عاقلانه و به صرفه می آید. گفتنی است که مقاومت پاکت ها بالا بوده و اندازه های گوناگون و استانداردی دارند در حقیقت از جمله ویژگی‌های بسیار مهم این بسته بندیهای پاکتی این است که بازه زمانی نگهداری آنها را بالا برده و مصرف کننده می تواند از کالا به طرز مطلوبی استفاده کنند؛ چون که پاکت های بسته بندی خشکبار از وارد شدن اشعه های آفتاب جلوگیری نموده و احتمال خراب شدن آنها را کاهش میدهد.

دوم، ظروف بسته بندی iml از ظروف می باشد که به برای بسته بندی خشکبار های صادراتی استفاده می کنند؛ چرا که این مدل بسته بندی به منظور حفظ سلامت کالا برای صادرات مناسب است از جمله مزایای آنها مقاومت بسیار بالا بوده که می توانند مشکل حمل و نقل را برطرف کنند اگر از این ظروف بسته بندی خاص استفاده نمودید به صورت کامل استانداردهای لازم را رعایت نمایید و در نتیجه بزرگ و بسته بندی iml ظاهر کیفیت و طعم و قیمت نهایی محصولات شما درجه های بالا قرار میگیرد.

ایده های بسته بندی خلاقانه خشکبار به چه صورت است نمایش اغراق در طراحی آجیل و بسته بندی آن می‌تواند فروش ماهانه و سالانه شما را به چندین برابر نیز برساند و بسته بندی آجیل خواهد توانست در بسته های فلزی استوانه ای قرار بگیرد. طرح خارجی استوانه نیز به این صورت باشد که آدمک با کاراکتر ای کودکانه به صورت اغراق آمیزی در حال خوردن آجیل است. برای مثال در بسته بندی کشمش می توانید از ظروف استوانه ای فلزی دقیقا همرنگ با کشمش استفاده نمایید و به جای بخشی از فلز استوانه‌ای شیشه شفاف بگذارید.

راهکاری ساده با نایلون:

بسته بندی خشکبار برای برخی از محصولات خشکبار نیازی نیست به دنبال ترفندهای خلاقانه باشید نمایش شفاف خود محصول می تواند از بهترین ایده های بسته بندی باشد یعنی تنها لازم است که خود محصول را به تنهایی و بسته بندی نشان دهید تا اعتماد خریدار به این کالا را دوچندان کنید در واقع برخی از محصولات شیمیایی هستند که مشتری نیاز دارد تا در نگاه اول از کیفیت آن ها اطمینان یابد هر چقدر که در ایده های قبلی این موضوع مهم بود اما در بسته بندی خشکبار فقط نمایش کیفیت محصول مورد نظر است چون که کیفیت چشمگیر و بسیار مطلوب می تواند باعث ترغیب افراد برای خرید آن کار شود.  به عنوان مثال برای بسته بندی مغز گردو خاکی توانست آنها را در لوله های پلاستیکی مقاوم ریخته که همه و هوای درون آن را بگیرد به صورتی که با لمس بسته بندی افراد متوجه برجستگی های مغز گردو بشوند.

بیشتر بخوانید:   پاکت پستی مناسب ارسال چه مواردی است؟

بسیار اهمیت دارد تا بدانید بیشتر از اینکه این ایده طراحی برای نمایش مسدود جذاب باشد برای سرگرم نمودن مشتریان بوده و بیشتر آنها به صورت غیر مستقیم تغییر می‌شوند تا محصول را خریداری نمایند .

راهکاری ساده با نایلون:

ایده برای بسته بندی میوه های خشک میوه های خشک در دسته خشکبار جای دارند که به منظور طراحی و بسته بندی ویژه آنها باید خلاقیت است به کار برد از طرفی به علت شکننده بودن ساختار میوه ها لازم است تا ایده ای را عملی نمایید که آسیب بسیاری به ظاهر که آسیبی به ظاهر میوه آن نرسد به همین منظور بهتر است از ظروف بسته بندی میوه خشک کمک بگیرید .

به صورت عمده ظرف های طلقی ازبین دیگر ظروف پلاستیکی مناسب تر هستند ظرفی که قسمت بندی شده و به صورت جداگانه می توان میوه های مختلفی را در آن جای داد مناسب است مدل دیگر ظروف پلاستیکی به منظور بسته بندی خشکبار قسمت بندی داخلی نداشته و این امکان را فراهم می‌کند تا میوه های خشک مخلوط را درون یک بسته بندی قرار دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید