معرفی صنعت کارتن سازی

اهمیت صنعت کارتن سازی

شغل کارتن سازی یکی از صنایع تولیدی مهم در جهان می باشد که با به کارگیری ماشین آلات صنعتی و فرآیندهای تولیداتی خاص از کاغذهای رول شده کارتن ها و جعبه های مقوایی مختلف می سازد. این صنعت مهم با کشف کاغذ به شکل ساده ای فعالیت خود را آغاز کرد و با گسترش تکنولوژی و تغییر مواد اولیه به یک صنعت بزرگ و پیشرفته در جهان تبدیل شد، به طوری که امروزه  تولیدی کارتن را پیشرفته ترین و کاربردی ترین صنعت جهان می دانند.

پیشنهاد خرید: بهترین کارتن پستی در کارتن پست

صنایع تولیدی مختلف برای بسته بندی محصولات خود به لوازم و ابزار مخصوصی نیاز دارند تا کالاها و محصولات تولیدی خود را برای انتقال به بازارهای فروش یا ارسال برای مشتری، بسته بندی کنند و این بسته بندی باید به گونه ای باشد که ایمنی کالاها را حفظ نموده و در نهایت جلوه ای شیک و مناسب در بسته بندی آن ها داشته باشد؛ اما طبق قوانین و مقررات سازمان های جهانی لوازم بسته بندی کالاها باید به گونه ای باشد که به محیط زیست صدمه ای وارد نسازد.

بنابراین این سوال پیش می آید که بهترین لوازم در بسته بندی کالاها و محصولات مختلف صنایع تولیدی چیست؟

کارتن ها و جعبه های مقوایی در انواع ابعاد، سایزها و طرح های مختلف تولید می شوند و از نظر ایمنی در برابر رطوبت، ضربه و عوامل فیزیکی محیط ایمن می باشند، همچنین اینکه این لوازم از سلولز و کاغذ تشکیل شده اند و در نهایت قابل بازیافت می باشند. بدین ترتیب بهترین محصول در بسته بندی کالاهای مختلف همان محصول پرطرفدار شغل کارتن سازی است که در انواع مختلف تولید شده و قابل استفاده در تمامی شرایط و محیط ها می باشد.

کارتن سازی

شغل کارتن سازی

با بررسی کاربرد و اهمیت استفاده از کارتن در بسته بندی محصولات و کالاها شما هم قطعا به این نتیجه می رسید که فعالیت شغل کارتن سازی تا چه اندازه در تمامی جوامع اهمیت دارد و در واقع این صنعت تا چه اندازه می تواند به سایر صنایع تولیدی کمک نماید و شاید لازم است بگوییم که این صنعت به نوعی یک تجارت پرسود نیز برای افرادی که قصد راه اندازه کسب و کار یا سرمایه گذاری را دارند، شناخته می شود و با راه اندازه یک خط تولید با تکنولوژی های ساختاری متفاوت می توانید شما هم چنین کسب و کاری را برای خود راه اندازی کنید؛ اما ضرب المثل معروف ” کار هر بز نیست خرمن کوفتن، گاو نر می خواهد و مرد کهن!” را هرگز فراموش نکنید، چرا که این صنعت علاوه بر سرمایه به دانش، مهارت و تخصص خاص خود نیز نیاز دارد تا به سود دهی برسد.

کارتن سازی یک صنعت پیشرفته و تخصصی

صنعت کارتن سازی از جمله مشاغل پردرآمد جهان است که با راه اندازی یک خط تولید می توانید این کسب و کار را راه اندازی کنید و بدین طریق کسب درآمد داشته باشید؛ اما خرید ماشین آلات پیشرفته و به روز جهان تا زمانی که شما با دانش و تخصص این صنعت آشنا نشده اید، نمی تواند هیچ کمکی در راه اندازی خط تولید و تبدیل آن به درآمد و سود دهی به شما داشته باشد، چرا که کارتن سازی یک صنعت پیشرفته و کاملا تخصصی است.

بنابراین در بررسی راه اندازی خط تولید کارتن سازی باید بگوییم که قبل از خرید انواع ابزار، ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته صنعتی ما به اپراتورها و مهندسین متخصص در این زمینه نیاز داریم تا دستگاه ها و خط تولید راه اندازی کرده و در نهایت فرایند تولید انواع کارتن ها را با دانش و مهارت خود آغاز نمایند، یعنی به همین سادگی نمی توان با خرید چند دستگاه ساده یا حتی پیشرفته دست به تولید انواع کارتن و جعبه های مقوایی آماده زد.

تمامی ماشین آلات و دستگاه های صنعتی موجود در شرکت های کارتن سازی به صورت اتوماتیک و غیراتوماتیک طراحی می شوند و با استفاده از آن ها می توان انواع کارتن ها را به راحتی تولید نمود. مهندسین متخصص صنعت کارتن سازی دانش آموخته در این زمینه می توانند با مهارت و دانش تخصصی خود این دستگاه ها را راه اندازی کرده و فرایند تولید انواع کارتن ها را با فرمولاسیون خاصی به انجام برسانند.

بیشتر بخوانید:   نحوه بسته بندی وسایل شکستنی برای پست

آیا کارتن‌سازی شغل مناسب و پول‌سازی است؟

توجه داشته باشید که کارتن‌سازی یا ساخت کارتن بسته‌بندی یکی از 5 شغل برتر است و سودآوری خوبی دارد. درواقع، این‌یکی از 10 مشاغل سخت است، اما باکمی دقت می‌توان امیدوار بود. مطمئناً اگر هدف شما واقعاً کار کردن است، می‌توانید مطمئن باشید! اطمینان حاصل کنید که ماشین‌آلات را از سازنده ماشین تهیه می‌کنید تا به دلیل خرابی دستگاه مجبور نباشید کارگاه را در وسط کار و با نظم کامل تعطیل کنید.

راه اندازی خط تولید کارتن سازی

برای راه‌اندازی خط تولید کارتن‌سازی باقیمت ارزان و سرمایه‌گذاری پایین، پیشنهاد می‌کنیم کار ساخت کارتن یا جعبه را شروع کرده و تولید کارتن‌های چاپی یا کارتن‌های چندلایه را شروع کنید.

همان‌طور که گفتیم، برای شروع بسته‌بندی کارتن، می‌توانید کارتن یا جعبه تولید کنید و فقط کارتن چاپی یا کارتن لمینیت تولید کنید (به‌عبارت‌دیگر، می‌توانید کارگاه کارتن چاپی راه‌اندازی کنید).

همان‌طور که می‌دانید، درواقع دو نوع کارتن وجود دارد: نوع اول کارتن‌های چندلایه است و نوع دوم کارتن‌های چاپی جداگانه و مرکب است که کاربرد بیشتری دارند.

شرایط کارگاه کارتن‌سازی

اگر کارتن تولیدشده یک کارتن چاپی باشد، کارتن با استفاده از دستگاه چاپ سیلندر یا دستگاه چاپ زنجیره‌ای به اشکال مختلف چاپ می‌شود و می‌توانید قسمت کارتن را با دستگاه برش کارتن برش دهید.

لازم به ذکر است که اگر محصول اصلی کارگاه شما مقوای چاپی است، به خط کش برش، دستگاه چاپ، دستگاه برش و تسمه نیاز خواهید داشت. تغییر رنگ کارتن یا گردش کارتن مورد درخواست در نوع دستگاه و همچنین تغییراتی در گردش کار کارگاه تولید کارتن مورداستفاده قرار می‌گیرد که باید در خط تولید کارتن اعمال شود.

همچنین، اگر هدف شما راه‌اندازی خط تولید کارتن لمینیت است، به خط کش برش، دستگاه ریخته‌گری قالب، دستگاه کشش تسمه و لمینیت کارتن نیاز خواهید داشت.

کارتن سازی

با کارتن‌سازی کارتن چاپ چهره‌ای جذاب از محصول خود بسازید

مجتمع چاپ و بسته‌بندی کارتن چاپ پیشرو بخشی از فعالیت خود را به ساخت کارتن بسته‌بندی اختصاص داده و توانسته جعبه‌های مقوایی ارزان‌قیمت را با حفظ بالاترین کیفیت تولید کند. کارتن‌ها بخش مهمی از تولید محصول هستند. یک‌ضرب المثل انگلیسی می گوید که یک کتاب را نباید از روی جلدش قضاوت کرد، اما واقعیت چیز دیگری است. قسمت مهمی از اعتبار و هویت محصول شما به کارتن آن بستگی دارد. البته تنها هدف در کارتن فقط ظاهر محصول نیست.

طراحی چاپ کارتن بسته بندی اختصاصی

کارتن چاپ تولید کننده کارتن های بسته بندی و جعبه های ویژه از طراحی به سفارش است. با توجه به تجربه شرکت، ما از نیازهای شما آگاه هستیم و سعی می‌کنیم با نیازسنجی کامل بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهیم. برای انجام مراحل خرید از زمان سفارش تا تحویل، حتی به حضور فیزیکی خود نیازی ندارید. برای راحتی شما، ما فرایند سفارش کارتن، جعبه و بسته بندی را ساده کرده ایم، فقط کافی است از فروشگاه محصول خود را را انتخاب کنید تا همکاران ما بتوانند در ساعات کاری به سرعت با شما تماس بگیرند و درخواست شما را ارائه دهند و یا از طریق صفحه تماس با ما تماس حاص فرمایید.

ویژگی های کلیدی کارتن سازی کارتن چاپ

کارتن و جعبه های لمینت برای اهداف مختلفی تولید می شوند و هر تولید کننده با سفارش کارتن های مخصوص محصول خود، اهداف خاصی را از کارخانه کارتن پیش بینی می کند. حفظ محتویات از عوامل محیطی با توجه به نوع آنها؛ یک کارتن بسته بندی پوششی برای شماست؛ که می تواند محصول را از آسیب های مختلف دور نگه دارد. به عنوان مثال، اگر دستگاه خراب است، باید بر اثر آن تأكید شود و این مورد باید برای هر محصول به طور خاص ذکر شود.

بیشتر بخوانید:   ایده های بسته بندی میوه و آجیل

ظاهر زیبای بسته بندی

زیبایی بسته بندی جعبه ها و کارتن همراه با محافظت از محصول، بسته به نوع محصول باید تا حد امکان زیبا باشد. اگر جعبه شما اولین تصویری است که محصول در ذهن خریدار و کاربر ایجاد می کند، باید یک جعبه چهره برای نام تجاری شما ایجاد کند. قیمت درست است؛ از آنجا که یک شرکت کارتن سازی نیاز دارد محصولات خود را در مقیاس وسیع در دسترس کارخانه یا تأمین کننده قرار دهد، لازم است محصولات را با قیمت ارزان به کار گیرد. در نظر داشتن ارزان بودن محصولات ضمن حفظ دو ویژگی آخر بسیار مهم است. جعبه های بسته بندی با طراحی هوشمند در انواع مختلفی تولید و برای اهداف مختلف سفارش داده می شوند.

ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته کارتن سازی

همچنین با توجه به آنکه در صنایع مختلف برای بسته بندی محصولات به لوازم خاص با ابعاد و اندازه های مشخصی نیاز داریم، از این رو در این صنعت قوانین و استانداردهای خاصی برای تولید انواع کارتن ها در نظر گرفته می شود تا کارتن ها با ابعاد، اندازه ها و طرح های سفارشی در خطوط تولید طراحی و چاپ شوند. از این رو استفاده از تکنولوژی های جدید و پیشرفته در صنعت کارتن سازی نیز یکی از دلایل مهمی است که موجب شده این صنعت را یک صنعت پیشرفته و تخصصی بدانند و برای آن استانداردها و قوانین خاصی را تعریف کنند.

کارتن سازی5

خرید از صنایع کارتن سازی معتبر

صنایع تولیدی نیاز مبرمی به انواع لوازم بسته بندی دارند تا کالاها و محصولات خود را چه برای بازاریابی و چه برای حفظ ایمنی محصولات حین جا به جایی های مختلف، در شکل بهتر و جذاب تری بسته بندی کرده و به بازار یا مشتری عرضه کنند، از این رو انتخاب کارتن های با کیفیت، جذاب و در عین حال مقرون به صرفه همیشه یک نیاز مهم و اساسی در کاربرد و خرید این محصولات است؛ اما بهترین راه حل در این زمینه چیست؟

شما برای خرید انواع کارتن های آماده و جعبه های مقوایی یا لوازم بسته بندی می توانید به راحتی به بازار مراجعه کرده و انواع کارتن ها را با ابعاد مختلف به صورت عمده خریداری کنید که قطعا این کار هزینه های شما را کاهش داده و یک انتخاب مقرون به صرفه برای شما است؛ اما خرید عمده به شدت روی کیفیت کالاها تاثیر می گذارد و شما را با خسارت های مالی زیادی رو به رو می کند.

با این نگاه خرید عمده هزینه های شما را بیشتر می کند و هیچ وقت آن کیفیت مطلوب مورد نظر شما را ایجاد نمی کند، پس چه کار باید کرد؟

کارتن سازی6

خرید انواع کارتن از صنایع و شرکت های کارتن سازی

در این زمینه خرید از صنایع کارتن سازی معتبر و با سابقه که سال ها است در زمینه تولید انواع کارتن های آماده و جعبه های مقوایی فعالیت دارند، پیشنهادی است که حتی از طرف مشاورین مالی و بازرگانی کسب و کارها به کارفرمایان و صاحبین صنایع ارائه می شود و این پیشنهاد یک توصیه کاربردی، ایده آل و حتی مقرون به صرفه می باشد، چرا که شما با خرید از صنایع کارتن سازی معتبر می توانید کارتن های مورد نظر خود را در طرح ها، ابعاد و حتی رنگ های مورد نظر خود سفارش داده و از کیفیت فوق العاده بالای کالاها در بسته بندی محصولات بهره مند شوید.

شرکت تولیدی کارتن چاپ از جمله شرکت های تولیدی معتبر در کشور است که سال ها سابقه درخشان در زمینه تولید انواع کارتن های آماده، جعبه های مقوایی و انواع لوازم بسته بندی دارد و خدمات شایسته ای را در طی ۲۰ سال سابقه خود به صنایع تولیدی کشور ارائه کرده است و شما با مراجعه به وب سایت ضمن آشنایی با خدمات کارتن چاپ می توانید سفارشات خود را در ویژگی های منحصر به فرد و تعداد انبوه به راحتی ثبت و خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید