قیمت کارتن و محاسبه آنلاین

برای بدست آوردن صحیح قیمت کارتن مقوایی ، توجه به عوامل مختلفی ضروری است. با توجه به نوسان زیاد در نرخ ارز ، قیمت سایر کالاها از جمله کارتن نیز دارای نوسان است. برای استعلام قیمت به روز شده و دریافت لیست قیمت می توانید با شماره های ذکر شده تماس بگیرید. مهمترین عامل تعیین کننده در محاسبه قیمت کارتن قیمت کاغذ کارتن است. قیمت کاغذ مستقیماً روی قیمت کارتن ها تأثیر می گذارد و با افزایش قیمت کاغذ هزینه تولید کارتن افزایش می یابد و با کاهش قیمت کاغذ هزینه نهایی تولید کارتن کاهش می یابد.

پیشنهاد خرید: بهترین کارتن پستی در کارتن پست

مزایای استفاده از کارتن در بسته بندی

از گذشته تا امروز لوازم بسته بندی با تغییر سبک زندگی انسان و مواد اولیه صنعتی مرتبا در حال تغییر بوده اند؛ اما همچنان در میان انواع لوازم بسته بندی جعبه های مقوایی و انواع کارتن های آماده بهترین ابزار برای بسته بندی ایمن کالاها به هنگام حمل و نقل شناخته می شوند. استفاده از کارتن های آماده و جعبه های مقوایی در بسته بندی کالاهای مختلف مزایای فراوانی را برای صنایع تولیدی دارد که از جمله اقتصادی ترین مزیت این روش قیمت کارتن می باشد که نسبت به سایر لوازم بسته بندی بسیار مناسب تر است.

لوازم بسته بندی از انواع مواد اولیه چوب، فلز، پلاستیک و … تهیه می شوند؛ اما در این بین استفاده از کاغذ علاوه بر آنکه در حفظ منابع محیط زیست موثر است، همچنین می تواند ایمنی بیشتری را برای کالاها به هنگام حمل و نقل داشته باشد. بنابراین استفاده از جعبه های مقوایی و کارتن های آماده یک روش مناسب و ایده آل در بسته بندی انواع کالاها و محصولات به شمار می آید که با قیمت مناسب در بازار به فروش رسیده و از نظر اقتصادی نیز می تواند برای کسب و کارهای مختلف به صرفه باشد.

بسته بندی کالاها با کارتن ها و جعبه های مقوایی قابلیت چاپ انواع طرح گرافیکی را برای صنایع فراهم آورده و لذا می توان از بسته بندی های مقوایی در بازاریابی و تبلیغات کالاها نیز استفاده کرد. چاپ کارتن با انواع روش های ماشینی و دستی انجام می شود که البته کاربرد روش های نوین در چاپ انواع کارتن موجب شده تا این روش بسته بندی یکی از لوکس ترین روش ها در بازار شناخته شود.

قیمت کارتن و استعلام 02177859095

بدین ترتیب استفاده از کارتن در بسته بندی کالاها و محصولات مختلف مزایای کاربردی و اقتصادی فراوانی دارد که از جمله آن ها می توان به ایمنی کالاها به هنگام حمل و نقل، جذابیت های ظاهری جعبه های مقوایی، چاپ سریع و آسان انواع طرح های گرافیکی، بسته بندی لوکس و با کیفیت انواع کالا، استفاده تبلیغاتی از جعبه ها، بازاریابی کسب و کارها و قیمت کارتن ها اشاره کرد.

بسته بندی کارتنی

قیمت کارتن و مزیت اقتصادی بسته بندی های مقوایی

همانطور که در بخش قبل اشاره شد قیمت کارتن یکی از عوامل و فاکتورهایی است که در انتخاب جعبه های مقوایی به منظور بسته بندی انواع مختلف کالاها و محصولات نقش موثری دارد و در واقع یکی از مهم ترین مزایای بسته بندی کالاها با کارتن ها و جعبه های مقوایی عنوان می شود.

قیمت هر نوع کالا بسته به عوامل مختلفی تعیین می گردد و این مسئله نیز قابل تامل است که هر چه کیفیت کالا افزایش می یابد به تناسب قیمت آن نیز بالا می رود و در واقع این اتفاق کاملا طبیعی می باشد، چرا که کار با کیفیت و ایده آل ارزش پرداخت هزینه های سنگین را دارد. در خصوص لوازم بسته بندی نیز با چنین مسئله ای مواجه هستیم، پس اگر با قیمت های سنگین جعبه های بسته بندی مواجه شدید نگران پرداخت هزینه ها نباشید، چرا که شما با پرداخت هزینه های بالا ایمنی کالای خود را تامین می کنید.

البته در همه مواقع نیز قیمت های سنگین نشان دهنده کیفیت و استحکام کالا نیستند، به عنوان مثال جعبه های شیشه ای در ظاهری جذاب ارائه می شوند؛ اما از نظر استحکام در برابر عوامل محیطی کاملا شکننده می باشند و هیچ گونه ایمنی در برابر ضربه ندارند. بنابراین توجه به تناسب نیازهای شما به محصولات و لوازم بسته بندی حرف اول را در زمینه انتخاب این کالاها می زند و لذا بهتر است در هر شرایطی ابتدا به تامین ایمنی کالاها توجه داشته باشید و سپس به مسائل حاشیه ای مثل بسته بندی لوکس و جذاب کالا بپردازید.

استعلام قیمت کارتن 02177859095

اکنون به بحث ابتدایی یعنی قیمت کارتن ها و جعبه های مقوایی باز می گردیم. با توجه به تحقیقات و نظرسنجی های انجام شده در میان تمامی لوازم بسته بندی پلاستیکی، فلزی، چوبی و شیشه ای؛ کارتن های مقوایی و کاغذی همواره بهترین لوازم در زمینه بسته بندی انتخاب می شوند که علاوه بر مزایای کاربردی به لحاظ اقتصادی نیز بسیار با صرفه می باشند، چرا که در این زمینه جعبه های فلزی به دلیل فلز به کار رفته در ساختارشان، جعبه های چوبی به دلیل هدر رفت منابع طبیعی جنگل، جعبه های پلاستیکی با آسیب زدن به محیط زیست و جعبه های شیشه ای به دلیل شکنندگی سریع از نظر اقتصادی چندان به صرفه نیستند و حتی می توان هزینه های جانبی فراوانی را نیز برای صنایع به دنبال داشته باشند.

جعبه فلزی

 

بنابراین با توجه به مزایای فراوان جعبه های مقوایی و کارتن های آماده می توان گفت قیمت کارتن در هر محدوده ای که تعیین شود، بسیار مناسب و به صرفه می باشد، یعنی شما هر هزینه ای برای این محصول کاربردی و ایده آل زیست محیطی پرداخت کنید، ارزشمند است؛ اما با این حال لازم است بگوییم که قیمت کارتن مطابق با فاکتورهای مشخص و قوانین تعیین شده ای محاسبه می شود، به طوری که نسبت به سایر لوازم بسته بندی بسیار ارزان قیمت بوده و از نظر اقتصادی برای کسب و کارها با صرفه می باشد.

چگونه قیمت کارتن را محاسبه کنیم؟

اکنون با این تعاریف شاید بپرسید قیمت کارتن را چگونه محاسبه کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم که قیمت کارتن طبق فاکتورها و تعرفه های مشخصی تعیین می شود و همواره سازمان های قضایی و اجرایی بر نحوه محاسبه قیمت کارتن در بازار نظارت دارند و این یعنی تمامی قیمت های مشخص شده در بازار قانونی می باشد؛ اما با این حال شما می توانید با بررسی چند فاکتور مهم قیمت کارتن را در هنگام خرید محاسبه نمایید.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت کارتن موثر هستند که از جمله آن ها می توان به ابعاد کارتن، جنس مواد اولیه، انتخاب طرح های گرافیکی، نحوه چاپ طراحی ها، ماشین آلات چاپ، نحوه سفارش، چگونگی تولید و تعداد جعبه‌ ها یا تیراژ چاپ اشاره کرد. کارشناسان در واحدهای صنعتی کارخانجات کارتن سازی روش های مختلف و تکنیک های ریاضی گوناگونی را برای بررسی و تعیین قیمت کارتن استفاده می کنند که البته در تمامی آن ها فاکتورهای فوق نقش تعیین کننده ای در محاسبه قیمت کارتن دارد.

برای محاسبه قیمت کارتن مقوایی ابتدا باید ابعاد کارتن مشخص شود و طول و عرض آن با استفاده از ابعاد کارتن تعیین شود. پس از محاسبه طول و عرض مقوا ، مساحت ورق مورد نیاز بدست می آید.
سرانجام ، برای محاسبه کاغذ مورد استفاده برای تولید کارتن ، از فرمول زیر استفاده می کنیم:
فرمول محاسبه قیمت ورق مورد استفاده در کارتن:

(طول کارتن مقوایی x قیمت ورق مقوا خام = قیمت کارتن کاغذی)
تاکنون قیمت ورق های مقوایی خام را محاسبه کردیم. مبلغی بین 5 تا 15 درصد هزینه تبدیل به نرخ محاسبه شده اضافه می شود که به نوع تجارت ، چاپ و سایر عوامل بستگی دارد.

استعلام قیمت کارتن 02177859095

یکی دیگر از عوامل مهمی که در افزایش یا کاهش قیمت کارتن موثر است، نحوه سفارش و خرید کارتن از تولیدکنندگان مختلف می باشد که البته در این زمینه خرید از تولیدکنندگان معتبر با تضمین کیفیت کالا می تواند در کاهش قیمت کارتن نیز موثر واقع شود. با این حال خرید کارتن به صورت عمده یا سفارش کارتن در حجم انبوه به تولیدکنندگان معتبر می تواند گزینه مناسب و ایده آلی در خرید با صرفه باشد.

گروه تولیدی کارتن چاپ از جمله تولیدکنندگان معتبر داخلی است که محصولات خود را در قالب انواع کارتن های آماده و جعبه های مقوایی به بازار عرضه می کند و شما می توانید به راحتی کارتن های آماده مورد نیاز خود را در حجم و تعداد بالا از طریق سایت کارتن چاپ سفارش داده یا با کمک مشاورین ما کارتن های سفارشی خود را طراحی و چاپ نمایید.

قیمت کارتن2

عوامل مؤثر بر قیمت کارتن

همانطور که قبلاً ذکر شد ، قیمت کاغذ مهمترین مولفه در تعیین قیمت کارتن است. در بالا ، شما نحوه محاسبه قیمت ورق های مقوایی خام را یاد گرفتید. ترکیبات مختلف کاغذ برای تولید ورق ، کاغذ را کم و بیش گران می کند. عوامل اصلی موثر بر قیمت گذاری کارتن ها در زیر ذکر شده است:
نوع کاغذ فلوت
نوع برگ زیره
نوع چاپ
تعداد رنگهاگردش سیستم
هزینه کلیشه ها
هزینه قالب
حمل و نقل
قیمت کارتن

بیشتر بخوانید:   ارسال بار و کالا با پاکت پستی | بررسی مزایا

قیمت انواع مقوا بسته به نوع ورق مورد استفاده و اینکه کارتن 3 لایه است یا 5 لایه متفاوت است. به عنوان مثال ، مقوا سه لایه قیمت کمتری دارد زیرا کاغذ کمتری در مقایسه با مقوا پنج لایه برای تولید آن استفاده می شود. قیمت کارتن بر اساس نوع کاغذ محاسبه می شود. به عنوان مثال ، قیمت یک ورق سه لایه گران تر است.

کارتن مقوایی

تولیدکننده جعبه‌های لمینتی صادراتی در تهران

کارتن چاپ یکی از مجهزترین واحدهای تولید مقوای چندلایه جعبه لمینت در سراسر کشور است. واحد کارتن‌سازی این گروه در تهران کارتن لمینتی تولید می‌کند. یکی از امتیازات اصلی ما نسبت به رقبا، مونتاژ کلیه ماشین‌آلات است. درنتیجه، زمان تولید و همچنین هزینه‌های تولید و جابجایی کاهش می‌یابد و درنهایت کیفیت و قیمت کارتن لمینیت تولیدشده در این دسته افزایش می‌یابد.

کارتن چاپ برای تسهیل در تأمین لوازم بسته‌بندی در سراسر ایران ازجمله تهران و با توجه به قیمت کارتن و جعبه اسباب‌کشی و سایر لوازم بسته‌بندی، کارتن‌های پستی و جعبه‌های اسباب‌کشی در وب‌سایت خود به مشتریان تأسیس‌شده است. یکی از مهم‌ترین نکات در کنار کیفیت کارتن قیمت کارتن است که همیشه سعی می‌کنیم بهترین قیمت را برای محصول ارائه دهیم.

قیمت کارتن3

عوامل تأثیرگذار در قیمت کارتن

قیمت کارتن بسته‌بندی به عوامل مختلفی بستگی دارد، نحوه خرید، خرید تک و خرید عمومی، ابعاد کارتن، ضخامت و … که از عواملی هستند که در نحوه محاسبه قیمت کارتن نقش دارند، هرچه ابعاد کارتن بزرگ‌تر بوده حجم آن بیشتر است. ضخامت آن بیشتر است مسلماً قیمت بالا می‌رود. درزمینهٔ خرید تک یا خرید عمومی می‌توان گفت در بحث اسباب‌کشی نمی‌توان به‌طور دقیق تعداد کارتن موردنیاز را تعیین کرد، بهتر است چنین بسته‌هایی را به‌طورکلی خریداری کنیم و تعداد آن‌ها کم نیست.

قیمت جعبه ها با توجه به‌اندازه آن‌ها متفاوت است، تعدادی از شرکت‌ها هستند که این کارتن‌ها را به‌صورت بسته‌بندی می‌فروشند و تعدادی از شرکت‌ها آن‌ها را به‌صورت تک می‌فروشند و همچنین می‌توانید کارتن‌های ارزان را از مجموعه کارتن چاپ خریداری کنید.

قیمت کارتن4

قیمت کارتن چاپی

قیمت خرید انواع کارتن در کارتن‌های چاپی بسیار پایین است و کارتن‌های چاپی را می‌توان باقیمت‌های مقرون‌ به‌ صرفه خریداری و با اطمینان تهیه کرد. با معرفی سیستم‌های آنلاین فروش محصولات بسته‌بندی، همه دردسرهای خرید کارتن برای اسباب‌کشی دردسر جستجوی کارتن‌های آماده را فراموش کنید! با کمک فروشگاه‌های آنلاین، فقط در چند کلیک انواع کارتن‌های آماده و کارتن‌های چاپی را می‌توان خریداری کرد. علاوه بر این، خرید کارتن به‌صورت آنلاین به افراد این امکان را می‌دهد تا قیمت کارتن و جعبه ها را در وب‌سایت‌های مختلف بررسی کرده و بهترین محصول را با بهترین قیمت فروش خریداری کنند. کارتن‌ها در اندازه‌های مختلف به رنگ سفید یا قهوه‌ای در جعبه‌های چاپی موجود هستند تا نیازهای مختلف شمارا برآورده کنند؛ و همین‌طور اسباب‌کشی فرایندی است که طی آن طیف گسترده‌ای از محصولات در ابعاد و وزن‌های مختلف بسته‌بندی‌شده و آماده جابجایی است. به همین دلیل است که مقوا با لایه‌های مختلف می‌تواند مؤثر باشد. همچنین، به دلیل باز بودن محصولات، انواع کارتن‌های آماده را می‌توان به‌راحتی جمع‌آوری و در انبار ذخیره کرد تا فضای کمتری را اشغال کند.

قیمت کارتن خام

برای محاسبه قیمت کارتن خام یا همان ورق کارتن بر اساس فرمول فوق ، می توان قیمت را با توجه به مواد ورق پوشش ، مواد زیره و نوع فلوت محاسبه کرد. کارخانه های کارتن سازی و کارخانه هایی که خط تولید ورق ندارند ، معمولاً این نوع ورق های خام را از کارخانه تولید تابلو خریداری کرده و به کارتن تبدیل کرده و به مشتریان خود می فروشند. کارخانه های کارتن سازی در صورت نیاز به قیمت کارتن خام می توانند با شماره 02177859095 تماس بگیرند ، بنابراین کارشناسان فروش مجموعه کارتن چاپ می توانند آنها را راهنمایی کنند.

قیمت کارتن ساده

قیمت کارتن ساده بر اساس عملیاتی که روی کارتن انجام شده محاسبه می شود. کارتن معمولی یا همان کارتن معمولی که به آن کارتن آمریکایی در کارتن تعمیر گفته می شود. کارتن های معمولی دارای قالب استاندارد هستند. منظور از کارتن های معمولی این کارتن ها به دلیل قالب استاندارداز کارتن های تولید شده از قالب های ظریف جریمه کمتری دارند و نسبت قیمت به وزن مطلوب تر است. با توجه به توضیحات ارائه شده ، در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد قیمت منظم کارتن ، می توانید با شماره زیر با کارشناسان کارتن چاپ تماس بگیرید تا از قیمت گذاری های به روز شده بهره مند شوید و یا در صورت لزوم از مشاوره رایگان کارشناسان استفاده کنید.

قیمت کارتن خام چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه قیمت مقوا خام یا همان ورق کارتن بر اساس فرمول فوق ، می توان قیمت را با توجه به مواد ورق جلد ، مواد کاغذ خارجی و نوع فلوت محاسبه کرد.

قیمت کارتن لمینتی

قیمت کارتن لمینتی برای ورقه ورقه کردن انواع کارتن ها ، کارتن های تک لایه ، سه لایه و کارتن های پنج لایه توسط چسب سیلیکات با عرض های مختلف به صورت رول و ورق و در برخی از محصولات بسته بندی به جای چسب سیلیکات ، سلفون یا صحافی نیز استفاده می شود. مطمئناً قیمت کارتن های روکش دار از کارتن معمولی گران تر است. برای اطلاع از قیمت کارتن ، زمان تولید و تحویل ، باید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کارتن مقوایی1

قیمت کارتن مقوایی چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه ورق مورد استفاده در تولید مقوا ، از فرمول زیر استفاده می کنیم:
طول کارتن ؛ کارت نمایش مقوا x قیمت کاغذ مقوا خام = ورق کارتن ورق

روش محاسبه قیمت کارتن مقوایی

چاپ مقوایی یکی از نام های تولید و فروش دستگاه های مقوایی در تهران و دستگاه کارتن سازی در تهران است.
شرکت ما همچنین به عنوان مرجع فروش و تولید ماشین آلات کارتن سازی در زمینه صادرات ماشین آلات پردازش کارتن به کشورهای همسایه ، از جمله: عراق و آذربایجان (باکو) وشرکت کارتن چاپ انواع ماشین آلات مربوط به کارتن سازی ، راه اندازی خط تولید کارگاه تولید کارتن ، راه اندازی خط تولید شانه تخم مرغ و ارسال آن به سراسر کشور را به فروش می رساند.
اگر می خواهید در ساخت کارتن کار کنید و کارگاه تولید خط تولید کارتن را راه اندازی کنید ، به اطلاعاتی در مورد نحوه محاسبه قیمت کارتن نیاز دارید .به همین دلیل تیم مهندسی  کارتن چاپ ما اطلاعاتی را در این زمینه به شما کاربران عزیز ارائه می دهد.
لازم به ذکر است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های کارتن سازی و نحوه فروش آنها و همچنین مشاوره در مورد کارتن سازی می توانید با شماره 02177859095 تماس بگیرید.

دستگاه های مقوایی سازی در تهران

یکی از محصولات شرکت  کارتن چاپ دستگاه تولید کارتن است که مرجعی در زمینه خرید و فروش ماشین آلات و ماشین آلات ساخت کارتن در کلیه شهرها و مناطق کشور است.
قابل ذکر است که دستگاه های مقوایی پس از فروش در تهران دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.همچنین اگر کارگاه مقوایی راه اندازی کرده اید ، کارشناسان ما آموزش های لازم را در این زمینه به صورت رایگان برای استفاده حداکثر از دستگاه به شما می دهند. به دلیل نوسان زیاد قیمت کارتن در بازار محلی و نوسان زیاد ارز در کشور ، لیست قیمت و قیمت دستگاه های کارتن سازی رد شد.جهت خرید دستگاه های کارتن سازی در تهران و مشاوره رایگان در این زمینه با شماره کارشناس ما تماس بگیرید.

دستگاه ساخت مقوا در تهران

شرکت کارتن چاپ فعالیت گسترده ای در زمینه خرید و فروش دستگاه های کارتن سازی در تهران در سراسر ایران دارد و قیمت خرید دستگاه های کارتن سازی برای شرکت چاپ کارتن بسیار مناسب است.
کلیه دستگاه های خریداری شده از شرکت ما از خدمات گارانتی رایگان ، خدمات پس از فروش ، تعمیر و آموزش برخوردار هستند.
صنایع چاپ و بسته بندی شرکت  کارتن چاپ بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید ماشین آلات پردازش مقوا در تهران ، دستگاه های صفحه سازی و کاغذ سازی ، فروش و نصب خط تولید کاغذ و مقوا در زمینه های مختلف دارد.

برای محاسبه قیمت کارتن مقوایی ابتدا باید ابعاد ورق مصرفی در کارتن محاسبه شود و در مرحله بعد با استفاده از برگ استهلاک می توان قیمت کارتن را محاسبه کرد.

فرمول محاسبه ورق کارتن:

محاسبه طول و عرض ورق مقوا کار دشواری نیست ، کافی است از فرمول زیر برای قیمت کارتن استفاده کنید ، بسته به اینکه کارتن ما یک کاغذ 3 لایه باشد یا یک کاغذ 5 لایه ، مقدار چسب لب متفاوت است ، که معمولاً 4 سانتی متر طول دارد.
قیمت کاغذ را محاسبه کنید:
اولین نکته این است که کارخانه های تولید ورق هر ورق را تولید نمی کنند ، بنابراین ما باید نزدیکترین ورق را به کار خود سفارش دهیم به عنوان مثال ، ما به ورق هایی با طول 104 و عرض 120 نیاز داریم ، بنابراین از 4 ورق این ورق استفاده می کنیم.یا ما به ورق های 110 و120 نیاز داریم ، 4 بار استفاده می کنیم و 6 سانتی متر افت داریم.نکته دوم این است که شکاف های خط تولید کارخانه های مختلف صفحه که در اکثر کارخانه ها از عرض 110 تا 220 تولید می شوند.

بیشتر بخوانید:   سایز کارتن های پستی

فرمول محاسبه قیمت کاغذ خام و کل:
(طول ورق x عرض ورق و قیمت ورق)

اولین نکته این است که قیمت ورق به مواد و فلوت ورق بستگی دارد. به عنوان مثال ، قیمت مونتاژ تخته سه لایه با مونتاژ تخته سه لایه  متفاوت است.

نکته دوم این است که قیمتی که تاکنون دریافت کرده ایم بدون توجه به هزینه ها است. هزینه هایی مانند حمل و نقل ، مالیات بر ارزش افزوده ، بارگیری و تخلیه و … این عوامل باعث افزایش قیمت کاغذ می شود ، بنابراین شماره سفارش شما برای کارخانه چقدر است و شرایط وجه نقد و اعتبار چیست؟

فرمول کلی برای محاسبه قیمت کارتن مقوایی:

در این روش بر اساس تجربه عملی ، درصد را در نظر می گیرند و قیمت کارتن را به شما اعلام می کنند.

کارتن مقوایی3

آینده صنعت کارتن در جهان به کجا خواهد انجامید؟

خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی تقاضای جدیدی را برای کارتن در اندازه های مختلف بر اساس درخواست مشتری ایجاد کرده است. آمازون ، ای بی و حتی دیجی کالا در ایران اکنون گزینه های زیادی را برای خرید آنلاین اقلام مختلف به مشتریان ارائه می دهند. این امر نیاز فزاینده ای را برای چاپ و تولید کارتن از کوچک به فوق العاده بزرگ و در تعداد کم به دنبال دارد و در پاسخ به این نیاز ، شرکت ها اکنون تجهیزات مبتنی بر جعبه را بر اساس تقاضا ارائه می دهند.

نمی دانم شما تجربه من را دارید یا نه. اما هفته گذشته هشت کارتن در اندازه های مختلف از شرکت های مختلف دریافت کردم که هر کدام حاوی محصولاتی با ابعاد و اندازه های مختلف بودند. دوستان دیگر نیز با همین روند جدید روبرو شدند. اگرچه سالهاست که جعبه های مقوایی دریافت می کنم. اما اخیراً دیدم که جعبه ها تا جایی که ممکن است متناسب با ابعاد محصول ساخته و سفارشی می شوند. بنابراین ، در بسته بندی آنها از رنگ حبابی و قرص های کف شوک کمتر استفاده می شود.
اکنون بیشتر شرکت ها از جعبه های کارتن آماده استاندارد استفاده می کنند. در حالی که بسیاری از این کارتن ها معمولاً به زباله تبدیل می شوند مگر اینکه برای هدف خاصی طراحی شده باشند. از طرف دیگر ، اکثر شرکت ها مجموعه ای از جعبه های آماده دارند که در انبار ذخیره می شوند و پس از مدتی دیگر از آنها استفاده نمی شود و باید کنار گذاشته شوند. نوع رایج دیگر کارتن ها ، جعبه های مقوایی است که از ورق های بزرگ کاغذ کنگره ساخته شده است. از این جعبه ها برای انتقال بیلبوردها و پوسترها استفاده می شود. تعداد کل کارتن های تولیدی در ایالات متحده سالانه بیش از 100 میلیارد جعبه است! در واقع ، نیاز به ساخت جعبه های کارتن مورد نیاز به طور چشمگیری افزایش یافته است. آمازون به تنهایی 2 میلیون کارتن تولید و چاپ می کند. در اوایل سال 2018 ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد بسته بندی با درآمد سالانه 1 میلیارد دلار – شرکت بسته بندی پلیموث ، یک واحد تولید همراه با خرید یک شرکت ایتالیایی فعالیت می کند. شرکت تجهیزات ساخت جعبه کارتن را تولید می کند. همچنین دارای حق انحصاری توزیع تجهیزات در ایالات متحده و کانادا است.

فرآیند تولید کارتن BOD

هسته اصلی فرآیند BOD دستگاه تولید جعبه مقوایی ورق فلوت است و دستگاه در چهار عرض مختلف قرار دارد که کوچکترین اندازه 55 اینچ و بزرگترین آن 97 اینچ است. برخی از این ماشین ها را می توان پیکربندی کرد تا همزمان چندین مقوا با عرض های مختلف را به جعبه هایی با ابعاد مختلف تبدیل کند.
مقاومت ورق های کارتن چاپ بسیار زیاد است!
مقوا ، کارخانه کارتن و کارخانه مقوا عالی در تهران با داشتن تیمی مجرب و خلاق در طراحی گرافیک و ساخت مدل را راه اندازی کردند. همچنین با در اختیار داشتن دستگاه های مدرن چاپ فلسکو توانایی تولید انواع کارتن های با کیفیت بالا ، ضخامت بالا و کم در تیراژ بالا را دارد. شرکت کارتن چاپ ، مجهز به 3 سالن تولید کارتن ، ظرفیت بالایی را برای تولید کارتن های روکش دار با استفاده از دستگاه های کاملا اتوماتیک لمینیت و لمینیت دستی فراهم می کند. شرکت کارتن چاپ، تولید کننده کارتن چند لایه ، مفتخر است محصولات خود را در سراسر ایران توزیع کند و خدمات خود را در سراسر ایران گسترش داده است. این شرکت با تهیه ماشین های اصلاح مجهز توانایی تولید سریع جعبه های مقوایی با کیفیت بالا در ابعاد مختلف را دارد.

با توجه به قیمت دستگاه کارتن سازی ، باید گفت که ارزش واقعی هر دستگاه کارتن سازی استفاده شده و جدیدا بر اساس قطعات و ابزاری که دستگاه کارتن سازی بر روی آنها نصب شده است تعیین می شود ، یعنی تمام کارتن مورد استفاده در ماشین آلات پردازش و ساختار آنها یکسان است. و آنچه در رابطه با ارزش دستگاه کارتن سازی و قیمت دستگاه کارتن سازی کارکرده موثر است ، قطعات دستگاه کارتن سازی است و با این وضعیت دلار و قیمت آهن و تیغ تراش ، تعمیر و تعویض برخی از قطعات دستگاه کارتن سازی دست دوم بسیار گران است و قیمت دستگاه کارتن سازی دست دوم را افزایش می دهد.

تولید مقوا لمینت در صنعت کارتن سازی

از نکات مثبت کارتن های لمینت این است که سرعت حمل و نقل را بهبود می بخشند و تأثیر زیادی در کیفیت و کمیت محصول دارند. طبق آمار ثبت شده نوع بسته بندی خوب و زیبا در جذب مخاطب و مشتری تأثیر بسزایی دارد. یکی از مزایای جعبه های مقوایی برای بسته بندی ، وزن بسیار کم و قابلیت بازیافت آنهاست که می توان گفت یکی از ارزان ترین و کم هزینه ترین بسته بندی برای حمل و نقل است. همچنین لازم به ذکر است که این نوع کارتن روکش دار علاوه بر داشتن بسته بندی مناسب ، هزینه های نگهداری و حمل و نقل را نیز کاهش می دهد. مهمترین نکته این است که هیچ محدودیتی در چاپ و طراحی این کارتن ها وجود ندارد.
لمینیت یعنی چی؟
معنای واقعی کلمه چسبندگی است ، زیرا ضخامت کاغذ و مقوا کامپوزیت با کیفیت و قابلیت چاپ رابطه عکس دارد. مقوا E-Flute و C-Flute ، که بخشی از کارتن کامپوزیت هستند ، زیرا از لایه های کرکره ای در داخل استفاده می کنند ، و برای این کار سطح چاپ یک دست صاف ، توانایی چاپ با کیفیت و همچنین عبور از دستگاه شما ندارند. چاپ افست ندارند برای از بین بردن این مشکلات ، چاپ روی شیشه های نازک انجام می شود. سپس از پوشش های سلفون و UV استفاده می کنند تا ضخامت مورد نظر را بدست آورند.

الگوهای موجود به صورت چاپی را می توان در انواع مقوا ساخته شده با فلوت E ، فلوت C و پنج لایه ورقه ورقه استفاده کرد. در مرحله بعدی ، لمینیت در صنایع چاپ و اتمام با استفاده از ساخت غالب و سپس پخش زنده انجام می شود: از بسته بندی مقوایی استفاده می شود ، اما می توان بیشتر برای ساخت انواع جعبه استفاده کرد

کارتن سازی بعد از خدمات چاپ

می توان گفت یکی از مهمترین مراحل خدمات پس از چاپ لمینیت است که تأثیر بیشتری در بسته بندی جعبه ها و کارتن های لوکس دارد.آنچه در دوام جعبه ها و مقوا نقش دارد ، نوع و کیفیت چسب مورد استفاده است و دستگاه لمینیت دارای دو نوع لمینیت سرد و گرم است.

لمینت سرد

برای دستگاه لمینیت سرد ، کارتن های سه لایه و پنج لایه توسط چسب سیلیکات در رول و ورق در تمام عرض استفاده می شود.

فرآیند تولید کارتن روکش دار

مرحله 1: طراحی ، چاپ روی کارتن ها
مرحله 2: طراحی محل برش
مرحله 3: الگو را بسازید
مرحله 4: پوستر را چاپ کنید
مرحله 5: سلفون را روی مقوا چاپ شده بکشید
مرحله 6: لمینیت را انجام دهید
مرحله 7: اصلاح و رنگرزی
مرحله 8: لب ها را بچسبانید یا سوراخ کنید
مرحله 9: بسته بندی
مرحله 10: ارسال کنید

ویژگی مقوای چند لایه

اصولاً سازنده مقوای لمینت دو مرحله چاپ و ساخت کارتن را کاملاً جداگانه انجام می دهد ، به طوری که طرحی که روی مقوا در نظر گرفته شده توسط دستگاه چاپ افست نفوذ کرده و سپس فرآیند لمینیت مقوا چاپ شده انجام می شود. این کار روی مقوا انجام می شود ، که فقط پس از گذراندن این مراحل وارد مرحله ساخت مقوا می شود.

در فرآیند تولید معمول کارتن همراه با مرحله ساخت کارتن ، طرح توسط دستگاه چاپ فلکسو روی کارتن چاپ می شود که باعث کاهش کیفیت کارتن ها می شود و مهمترین نکته این است که فرآیند لمینیت به طور کامل به پایان رسیده است فرآیند تولید کارتن: نسخه های معمولی آن برداشته می شود و چاپ مستقیماً روی کارتن انجام می شود ، همین امر باعث کاهش کیفیت و استحکام طرح اجرا شده روی کارتن می شود.
جعبه پیتزا امروزه فقط ساخت جعبه حمل مواد غذایی نیست ، بلکه به علمی نیاز دارد که همزمان روانشناسی تبلیغات ، هنر طراحی و در نهایت حفظ کیفیت غذا را در تولید خود اعمال کند.

مطالعات نشان می دهد که تجربه بصری افراد هنگام غذا خوردن باعث می شود که آنها از خوردن آن غذا دو چندان خوشحال شوند. جعبه پیتزا تأثیر زیادی در درک ما از طعم این غذای بی نظیر خواهد داشت. رنگ های گرم روی جعبه ، پیتزای شما را سرگرم کننده می کند. اندازه هایی که می توانند در مجموعه  تولید شوند عبارتند از: یک جعبه کوچک پیتزا ، یک نفر ، دو نفر و یک خانواده. علاوه بر این ، برای پیتزای برش خورده خاص ، جعبه پیتزا را می توان طبق درخواست مشتری تولید کرد

سبد خرید